PMI

PMI چیست؟ پرداخت حق عضویت PMI از طریق اول پرداخت

زمان مطالعه 2 دقیقه

این روز ها با توجه به گستردگی که در روابط جهانی ایجاد شده است، خیلی راحت می توان از پیشرفت هایی که در سایر کشور ها انجام می گیرد آگاه شد. به عنوان کسی که در حالت فعالیت در یکی از زمینه های تجاری مانند مدیریت پروژه در حال فعالیت هستید برای اینکه بتوانید همواره رو به جلو حرکت کنید نیاز است که خودتان را با سایر کشورها هماهنگ کرده و از تجربه و دانش آن ها برای پیشرفت خود استفاده کنید. یکی از وب سایت هایی که در این زمینه می تواند به شما کمک کند، PMI است. در این مقاله با اول پرداخت همراه باشید تا با روش های مختلف ثبت نام و پرداخت حق عضویت PMI آشنا شوید.

PMI چیست؟
برای درک این مفهوم بهتر است اول بگوییم این 3 حرف مخفف عبارت Project Management Institute است که به عنوان موسسه مدیریت پروژه نیز شناخته می شود. این موسسه امریکایی در سال 1926 با هدف به اشتراک گذاشتن اطلاعات ایجاد شد به طوری که تا کنون توانسته است به بیش از 2.9 میلیون کارشناس در سراسر جهان کمک کرده و از آن ها حمایت کند.

با عضویت در PMI چه امکاناتی خواهیم داشت؟

  • بهتر شدن شرایط شغلی افراد
  • بهتر شدن شرایط انجام پروژه با توجه به استانداردهای جهانی (استاندارد هایی که توسط این موسسه مطرح شده اند به عنوان استانداردهای حرفه ای در مدل های تجاری و دولتی شناخته می شوند. این استانداردها وسط بیش از هزاران نفر متخصص با تجربه تعیین شده اند.)
  • ارائه گواهینامه (8 نوع گواهینامه توسط این موسسه ارائه می شود که بعد از گذراندن آزمون های مربوطه برای تشخیص صلاحیت و دانش شما یکی از آنها به شما اعطا می شود. گواهینامه PMI حرفه ای به نام استاندارد طلایی جهانی نیز شناخته می شود.)
  • در دسترس بودن منابع بسیار زیاد
  • ارائه تحقیقات آکادمیک
  • معرفی ابزارهای مدیریت پروژه
  • در اختیار داشتن نشریات مختلف
  • برگزاری دوره های تخصصی مدیریت پروژه (با استفاده از دوره های مختلفی که به صورت وبینار، آنلاین، سمینار حضوری و … برگزار می شوند موجب رشد خود شوید.)

ثبت نام در PMI :

برای این که شما بتوانید به امکانات بیان شده دسترسی داشته باشید، باید در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام کردن در سایت PMI شما کار خاصی نباید انجام دهید جز پرداخت حق عضویت PMI . در حالت کلی شما می توانید به 2 حالت در این سایت ثبت نام کنید :

– ثبت نام اولیه :

همان طور که از اسم این نوع ثبت نام مشخص است، شما در این حالت ثبت نام با امکانات محدود انجام داده اید. یعنی دسترسی به تمام ویژگی های PMI برای شما آزاد نیست. در این حالت شما تنها عضوی از جامعه PMI خواهید بود.

– عضویت PMI :

برای استفاده از امکانات گفته شده شما باید حق عضویت PMI را پرداخت کنید. هزینه این ثبت نام به مدت یک سال 129 دلار است.

– عضویت به عنوان دانشجو :

در صورتی که شما دانشجو هستید می توانید با پرداخت حق عضویت PMI سالانه 32 دلار عضوی از این جامعه باشید.

– عضویت به عنوان بازنشسته :

اگر شما بازنشسته شده اید باز هم می توانید از طریق این جامعه اینترنتی، به روز باقی بمانید تنها با پرداخت حق عضویت PMI با مبلغ سالیانه 65 دلار.

– عضویت گروهی :

اگر شما دوست، همکار و … هستید و تعدادتان بیشتر از 15 نفر است می توانید به صورت گروهی عضو شوید و از تخفیف ویژه استفاده کنید.

پرداخت با ویزا و مستر

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT