تحلیل قیمت تپ سواپ خرداد ۱۴۰۳

تحلیل قیمت تپ سواپ خرداد ۱۴۰۳

زمان مطالعه < 1 دقیقه

تپ سواپ به سرعت در سراسر جهان در حال رشد است و تعداد کاربران آن به بیش از ۲۰ میلیون در تلگرام رسیده است. این بازی که قرار بود در ۳۰ ام می راه‌اندازی شود؛ به زودی و در ۱ جولای راه‌اندازی خواهد شد. در این پست به تحلیل قیمت تپ سواپ خرداد ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل قیمت تپ سواپ خرداد ۱۴۰۳

تپ سواپ یک صرافی غیرمتمرکز در بلاک چین سولانا است. طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته بسیاری معتقدند تپ سواپ با ارزشی برابر یا حتی بالاتر از قیمت نات کوین عرضه می‌شود، اما نمی‌توان دقیقاً پیش بینی کرد که تپ سواپ تا زمان لیست شدن چقدر ارزش خواهد داشت.

پیش از این وب سایت Coin Market Cap اعلام کرده بود که قیمت تپ سواپ با توجه به ارزش بازار آن ۰.۰۰۰۰۲۵۲۲ دلار خواهد بود و به نظر می‌رسد ارزش TAP تا قبل از تاریخ راه اندازی همچنان در حال افزایش باشد. وب سایت کوین بیس همچنین اعلام کرده است که قیمت فعلی تپ سواپ ۰.۰۱۰۱۵ دلار به ازای هر TAP است. اگر جزو ماینرهای $TAPS هستید؛ تا تاریخ لیست شدن تپ سواپ بهتر است به ضربه زدن ادامه دهید.

تحلیل قیمت تپ سواپ خرداد ۱۴۰۳

تحلیل قیمت تپ سواپ 

باید توجه داشته باشید تمامی قیمت‌های که تا این لحظه عنوان می‌شود تنها پیش‌بینی بوده و قیمت اصلی تا زمانی که این توکن عرضه نشود؛ مشخص نخواهد شد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت