آموزش آنلاین و کسب درآمد

آموزش آنلاین و کسب درآمد در OutSchool

در این دنیای دیجیتال پر سرعت، آموزش آنلاین در حال تغییر روش یادگیری افراد است. آموزش خوب برای مردم از همه اقشار در دسترس تر می شود. آموزش آنلاین و کسب درآمد را یاد بگیرید.

چنین چرخشی در آموزش آنلاین فرصت های زیادی را برای دانش آموزان و معلمان ایجاد کرده است. اکنون مردم این فرصت را دارند که هر چیزی، تئوری یا مهارتی را آموزش دهند، لازم نیست یک معلم سنتی یا معتبر باشید تا از آموزش آنچه می‌دانید درآمد کسب کنید.

Outschool نمونه خوبی از چنین پلتفرم آموزشی آنلاینی است که معلمان و دانش آموزانی را که به دنبال یادگیری از طیف گسترده ای از موضوعات هستند، به هم متصل می کند.

Outschool چیست؟

Outschool یک پلتفرم آموزشی آنلاین برای معلمان است تا کلاس های آنلاین را به جامعه ای از دانش آموزان ترویج و آموزش دهند. این پلتفرم به افراد کمک می کند تا با آموزش آنچه می دانند پول در بیاورند. برای درخواست در اینجا لازم نیست یک معلم حرفه ای باشید.

چه دروس سنتی مانند زبان، ریاضی، یا علوم یا موضوعاتی مانند هنر، یوگا، یا تقریباً هر چیز دیگری. شما می توانید آن را در اینجا آموزش دهید!

چگونه کار می کند؟

در اینجا همه چیزهایی است که برای شروع کسب درآمد آنلاین به عنوان معلم در Outschool باید بدانید.

برای شروع تدریس آنلاین، باید برای یک حساب معلم از اینجا درخواست دهید.

Outschool برای تبدیل شدن به یک معلم آنلاین چند الزام دارد، چند مورد از آنها عبارتند از اینکه شما باید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید و محتوای آموزشی شما باید مطابق با خط مشی محتوای Outschool باشد. قبل از ورود به مدرسه برای تدریس آنلاین به بررسی پیشینه نیاز دارد.

پس از پاک شدن، می توانید به داشبورد آموزشی آنها دسترسی داشته باشید. در مورد نحوه تنظیم پروفایل تدریس آنلاین خود توسط Outschool راهنمایی خواهید شد. همچنین از شما خواسته می شود که یک ویدیوی نمایشی از کلاس هایی که تدریس می کنید ایجاد و به اشتراک بگذارید.

هنگامی که توسط Outschool تأیید شدید، می توانید برنامه درسی و ویدیوهای خود را به صورت آنلاین ایجاد نمایید.

Outschool چگونه پرداخت می کند؟

Outschool از طریق PayPal به معلمان خود پرداخت می کند. معلمان این آزادی را دارند که بسته به تجربه شما، انواع کلاس های ارائه شده و سایر عوامل، هزینه کلاس های خود را تعیین کنند. قیمت پیشنهادی برای شروع 12 دلار در ساعت است. معلمان می توانند بسته به پیچیدگی موضوع، محبوبیت و موارد دیگر، قیمت ها را افزایش دهند. نرخ پرداخت می تواند از 12 تا 30 دلار در ساعت متغیر باشد.

اما به یاد داشته باشید که لیست دوره ها یا کلاس ها در Outschool رایگان است، با این حال، 30٪ کمیسیون از درآمد شما دریافت می کنند. پس قبل از تعیین قیمت ها حساب کنید.

دیگه چی؟

معلمان در Outschool انعطاف پذیری دارند تا هر تعداد یا چند کلاس را که می خواهند تدریس کنند و می توانند کلاس ها را در زمان هایی که برای آنها مناسب است برنامه ریزی نمایند. این پلتفرم از معلمان، از جمله ارتقای کلاس های آنها و ابزارهای مدیریت کلاس پشتیبانی می کند.

بنابراین اگر دانش و انگیزه لازم برای تدریس را دارید، در آن صورت Outschool مکانی عالی برای شروع کار به عنوان معلم آنلاین و شروع درآمد بیشتر از یک معلم متوسط ​​می باشد. در حال حاضر، Outschool فقط برای ساکنین ساکن در ایالات متحده، کانادا، انگلستان، ولز، استرالیا و نیوزلند قابل دسترسی است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT