آپدیت پکترا (Pectra) اتریوم

آپدیت پکترا (Pectra) اتریوم به دو هاردفورک تبدیل خواهد شد

زمان مطالعه 2 دقیقه

آپدیت پکترا (Pectra) اتریوم که یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های شبکه آن است، ممکن است به دلیل پیچیدگی به دو هارد فورک جداگانه تقسیم شود.

به گزارش بی‌این کریپتو، تیم بیکو (Tim Beiko)، سرپرست بنیاد اتریوم، در روزهای قبل اعلام کرد که ارتقای پکترا ممکن است در ۲ هاردفورک جداگانه انجام شود.

آپدیت پکترا (Pectra) اتریوم

کریستین کیم (Christine Kim)، محقق Galaxy Digital، هم اعلام کرد که تعداد به‌روزرسانی‌های پکترا زیاد است و به همین خاطر ممکن است در ۲ فورک انجام می‌شود. به عبارت دقیق‌تر در این ارتقا ۲۰ پروپوزال بهبود اتریوم (EIP) اجرا می‌شود و شش EIP هم در دست بررسی است.

کیم خاطرنشان کرد که بخش اول ارتقای پکترا ممکن است در اوایل فوریه سال آینده (بهمن) اجرا شود. علاوه بر این دومین قسمت آن هم احتمالاً در نیمه دوم سال ۲۰۲۵ انجام خواهد شد.

آپدیت پکترا (Pectra) اتریوم

پکترا (Pectra) اتریوم

کیم خاطرنشان کرد که اگر فاز اول پکترا در اوایل سال ۲۰۲۵ و فاز دوم آن در اواخر نیمه اول ۲۰۲۵ عرضه شود؛ توسعه‌دهندگان اتریوم‌ می‌توانند EIP‌هایی که در فاز اول مشکل داشتند را دوباره بررسی کنند.

در هر حال توسعه‌دهندگان اتریوم پنجشنبه آینده تصمیم می‌گیرند که این ارتقا را به دو فورک تقسیم کنند یا نه. کیم تاکید کرد که پیچیدگی ارتقای پکترا باعث شده‌ است احتمال تقسیم شدن‌ آن به ۲ فورک افزایش یابد.

آپدیت پکترا (Pectra) اتریوم

آپدیت پکترا (Pectra) اتریوم

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT