احتمال سقوط بیت کوین

احتمال سقوط بیت کوین به زیر 30 هزار |چهارمین کندل قرمز هفتگی بیت کوین

زمان مطالعه 3 دقیقه

به گفته کیتی استاکتون (Katie Stockton)، موسس و شریک شرکت Fairlead Strategies، بیت کوین (BTC)، بزرگترین ارز دیجیتال جهان، احتمالا به زیر ۳۰،۰۰۰ دلار سقوط خواهد کرد. در این خبر به بررسی احتمال سقوط بیت کوین می پردازیم.

احتمال سقوط بیت کوین

استاکتون شکست بیت کوین در حفظ سطح حمایت ۴۰،۰۰۰ دلاری را به عنوان کاتالیزور اصلی نزولی برای افت قیمت آن به زیر سطح ۳۰،۰۰۰ دلار می داند.

احتمال سقوط بیت کوین

احتمال سقوط بیت کوین

او می‌افزاید که کریپتوکارنسی همانند بازار سهام، شتاب صعودی خود را از دست داده است. اگر بیت کوین به زیر این سطح حمایت کلیدی سقوط کند، احتمالاً به جای یک مرحله اصلاحی، یک بازار نزولی جدید آغاز می‌شود.

اوایل امروز، بیت کوین در صرافی Bitstamp به ۳۸،۲۰۲ دلار سقوط کرد که پایین ترین سطح قیمتی از ۱۵ مارس (۲۴ اسفند ۱۴۰۰) است.

همتایان کوچکتر بیت کوین نیز عملکرد ضعیفی دارند. اتریوم (ETH) زیر سطح ۳۰۰۰ دلار باقی مانده است. دوج کوین تنها ارز دیجیتالی است که توانسته این روند ریزشی را کاهش دهد و بر اساس گزارش‌های مربوط به نزدیک شدن ایلان ماسک (Elon Musk) به خرید توییتر پس از حل کردن اختلافات با سهامداران، بیش از ۱۲ درصد افزایش قیمت داشته است.

مخالفان کلان مقصر اصلی اصلاحات جاری هستند. با افزایش چشمگیر نرخ بهره کوتاه مدت، فدرال رزرو وام گرفتن را سخت تر می کند، بنابراین فشار بیشتری بر دارایی های پرخطر مانند بیت کوین وارد می‌شود.

با درهم آمیختن فزاینده ارزهای دیجیتال با امور مالی سنتی، ارتباط آنها با دارایی های مالی سنتی، مانند سهام ایالات متحده، همچنان در حال افزایش است. شاخص S&P 500 در زمان نگارش این مقاله ۱/۱۷ درصد کاهش یافته است.

چهارمین کندل قرمز هفتگی بیت کوین

اکثر تحلیلگران در انتظار این هستند که ببینند آیا بیت کوین می تواند از اولین کندل های قرمز هفتگی خود از ژوئن 2020 جلوگیری کند یا خیر.

قیمت بیت کوین (BTC) در 24 آوریل به زیر 40000 دلار رسید زیرا به نظر می رسید بسته شدن هفتگی برای گاوها دردناک باشد.

داده‌های TradingView نشان می‌دهند که BTC/USD پس از از دست دادن حمایت مهم 40 هزار دلاری قبل از تعطیلات آخر هفته، نتوانسته است اعتماد معامله گران را جلب کند.

همانطور که معامله گران برای نوسانات کلاسیک در پایان هفتگی آماده می شدند، بیت کوین به طور قطع هیجان انگیز به نظر می رسید.

احتمال سقوط بیت کوین

احتمال سقوط بیت کوین

از اواسط تا اواخر ژانویه روند صعودی کاملاً آشکار است. حساب توییتر CryptoBull در گفتگو با تحلیلگران مشهور Johal Miles و Pentoshi اظهار داشت: اگر بیت کوین چهارمین کندل هفتگی خود را ببندد، ممکن است بد باشد.

این حساب کاربری اضافه کرد که چهار کندل قرمز هفتگی پشت سر هم یک رویداد نادر خواهد بود و به عدم وجود آن در دو سال گذشته در نمودار هفتگی اشاره کرد.

از 6/2020 این اتفاق نیفتاده است. اما پس از این اتفاق، بیت کوین به اوج قیمت تاریخی (ATH) خود رسیده است.

در همین حال، داده‌ها و شاخص های درون زنجیره ای نشان داد که قیمت‌های پیشنهادی پایین‌تر از قیمت لحظه‌ ای کاهش می‌یابد، که با این وجود همچنان به تست مجدد مقاومت 40000 دلاری ادامه می‌دهد.

احتمال سقوط بیت کوین

احتمال سقوط بیت کوین

فرانسه بازارها را در آستانه حفظ می کند

خارج از بحث تکنیکال، تغییرات قیمت بیت کوین با توجه به فرانسه در 24 آوریل با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری متمرکز شد.

با توجه به اینکه انتظار می رود امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فعلی برای دومین بار پیروز شود، هشدارها با این وجود واکنش شدید بازار را در صورت پیروزی رقیب او، مارین لوپن، به همراه داشت.

مدیر صندوق Ariane Hayate در Edmond de Rothschild Asset Management به بلومبرگ گفت: روز وحشتناکی برای بازارها خواهد بود.

اولین تأثیر بر بازده اوراق قرضه 10 ساله فرانسه خواهد بود که می تواند از سقف عبور کند.

همانطور که کوین تلگراف اخیرا گزارش داده است، شکنندگی مالی اتحادیه اروپا با افزایش شدید تورم و کاهش ترازنامه بانک مرکزی هنوز شروع نشده است.

منبع: u.today

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT