اختلال در بایننس ۴ مهر ماه

اختلال در بایننس ۴ مهر ماه : ارتقای سیستم

زمان مطالعه 2 دقیقه

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی رمزارزی در جهان، به کاربران هشدار مهمی درباره ارتقای سیستم خود داده است. در ادامه به جزئیات اختلال در بایننس ۴ مهر ماه می پردازیم.

اختلال در بایننس ۴ مهر ماه

این ارتقاء قرار است در تاریخ ۲۵ سپتامبر، ساعت ۶:۳۰ صبح به وقت UTC آغاز و حدود سه ساعت طول خواهد کشید. هدف از این اقدام، بهبود عملکرد سیستم و افزایش پایداری آن است.

طبق اعلام بایننس، برخی از خدمات مانند ورود به حساب کاربری، ثبت‌نام و معاملات در بخش‌های اسپات، مارجین، فیوچرز و همتا به همتا (P۲P) ممکن است به‌طور موقت مختل شوند.

هرچند این اختلال‌ها ممکن است برای هر کاربر تنها چند دقیقه طول بکشد و پس از آن، کاربران می‌توانند دوباره به سیستم دسترسی پیدا کنند.

بایننس تأکید کرده که داده‌ها و دارایی‌های کاربران تحت تأثیر این ارتقاء قرار نخواهند گرفت و ایمن باقی خواهند ماند. همچنین، معاملات از طریق API نیز تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند.

اختلال در بایننس ۴ مهر ماه

اختلال در بایننس ۴ مهر ماه

با این حال، کاربران باید بدانند که ممکن است در طول ارتقاء نتوانند به حساب‌های خود دسترسی پیدا کنند یا بهتر است تغییراتی در موقعیت‌ها و سفارشات خود اعمال نمایند.

در همین راستا، بایننس از کاربران خود خواسته که برای جلوگیری از خطرات و زیان‌های احتمالی در طول ارتقاء سیستم (شامل، اما نه محدود به لیکوییدیشن‌های اجباری و نوسانات بازار)، قبل از آغاز ارتقاء، اقدامات لازم را برای مدیریت حساب‌های خود انجام دهند.

برای این منظور، کاربران می‌توانند با کاهش اهرم، اضافه کردن مارجین و بستن موقعیت‌ها یا سفارشات خود، از خطرات احتمالی مانند تسویه اجباری و نوسانات بازار جلوگیری کنند.

اختلال در بایننس ۴ مهر ماه

اختلال در بایننس ۴ مهر ماه

بایننس همچنین اشاره کرده که مدت زمان ارتقاء ممکن است تغییر کند و بر اساس بهترین تخمین‌ها تعیین شده است. پس از اتمام ارتقاء، خدمات بایننس به حالت عادی بازخواهد گشت و ممکن است اطلاعیه‌ای اضافی در این زمینه منتشر نشود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT