شروع برداشت CATS دو روز

اطلاعیه مهم کتز : شروع برداشت CATS دو روز

توکن کتز قرار است امروز ساعت ۱۳:۳۰ در صرافی‌ها لیست شود و توسعه‌دهندگان آن تاکید کردند که شروع برداشت CATS دو روز آینده می باشد.

بازی کتز در روز قبل اعلام کرد که امیدوار است کاربران آن از نتایج نهایی خود راضی باشند. موجودی ایردراپ آن‌ها از شب قبل در برخی از صرافی‌ها نمایش داده‌ شده‌ و به زودی قرار است در همه پلتفرم‌ها در دسترس باشد.

شروع برداشت CATS دو روز

بای مذکور تاکید کرد که تنها به کسانی پاداش می‌دهد که واقعاً از پروژه آن حمایت کرده‌اند؛ نه فقط به کسانی که صرفاً کلیک کرده‌اند (کنایه به بازی همستر کامبت). البته این بازی خاطرنشان کرد که به همه کاربران فعال خود پاداش می‌دهد. علاوه بر این توسعه‌دهندگان کتز خاطرنشان کردند که رویداد تولید توکن (TGE)، پایان آن نبوده‌ و فقط شروع است. آن‌ها ادامه دادند:

برداشت توکن کتز به صورت آفچین یا برون‌زنجیره‌ای ۲ روز بعد از TGE شروع می‌شود.

بازی کتز قصد دارد در فصل دوم خود نقش زیادی به توکن‌های CATS بدهد.برای مثال کاربران برای دسترسی به استخرهای انحصاری در کتز‌ (نه فقط در شبکه تون) به آن نیاز خواهند داشت. آن‌ها با مشارکت در این استخرها می‌توانند توکن و پاداش بیشتری کسب کنند. به همین خاطر بازی مذکور خاطرنشان کرد که هولدر کردن توکن کتز می‌تواند در آینده پاداش‌های بیشتری برای کاربران به ارمغان بیاورد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT