اعلام نرخ بهره آمریکا ۴ مرداد ۱۴۰۲

اعلام نرخ بهره آمریکا ۴ مرداد ۱۴۰۲

قیمت بیت کوین (BTC) در روزهای اخیر نسبتا ثابت بود و در بالای محدوده ۲۹,۰۰۰ دلار قرار داشت. از طرفی، اکثر تحلیلگران باور دارند که فدرال رزرو آمریکا در روز چهارشنبه نرخ بهره این کشور را ۰.۲۵٪ افزایش می‌دهد. نتیجه این جلسه ساعت ۹:۳۰ امشب به وقت تهران اعلام می‌شود. البته نیم ساعت پس از اعلام نرخ بهره، در ساعت ۱۰ شب به وقت تهران، جروم پاول رییس فدرال رزرو در مورد سیاست‌های پولی این بانک مرکزی سخنرانی دارد. با توجه به قریب به یقین بودن نتیجه تصمیم FOMC در مورد نرخ بهره، محتوای سخنرانی جروم پاول امشب در مرکز توجهات است. در این پست به بررسی اعلام نرخ بهره آمریکا ۴ مرداد ۱۴۰۲ می پردازیم.

اعلام نرخ بهره آمریکا ۴ مرداد ۱۴۰۲

هرچند که این مسئله می‌تواند در نهایت فشار فروش BTC را افزایش دهد، داده‌های موجود نشان می‌دهند که هولدرهای بلندمدت این ارز دیجیتال به انباشت آن روی آورده‌اند و قصد فروش ندارند. بنابر این انتظار می‌رود کاهش احتمالی قیمت بیت کوین کاهش شدیدی نباشد.

قیمت بیت کوین در روز سه‌شنبه تقریبا ثابت بود و کمی بالاتر از محدوده ۲۹,۰۰۰ دلار معامله می‌شد. این ارز دیجیتال بیشتر از یک ماه است که در محدوده باریکی بین ۲۹,۰۰۰ تا ۳۱,۵۰۰ دلار حرکت می‌کند و قیمت آن در ۲۴ ساعت گذشته هم، با ۰.۴٪ رشد به محدوده ۲۹,۲۲۳ دلار رسیده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT