افزایش قیمت بیت کوین

افزایش قیمت بیت کوین تا 30/000 دلار تا یک سال آینده براساس سه دلیل

زمان مطالعه 2 دقیقه

بنیان گذار Kenetic Capital (جیهان چو) طی مصاحبه ای با بلومبرگ بیان کرد که افزایش قیمت بیت کوین به 30 هزار دلار خواهد رسید. سه موضوع اساسی دلایل این رشد خواهند بود: نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین (Bitcoin Halving)، ناکارآمدی تکنولوژی عرضه ی اولیه (IPO) و علاقه مندی فیسبوک و Fidelity به حوزه کریپتو.

این هدف 30 هزار دلاری ذکر شده، بیشتر از سطح قیمتی حال حاضر بیت کوین (8700 دلار) می باشد و همچنین ارزش بازاری بیشتر از 150 میلیارد دلار نیاز دارد.

افزایش قیمت بیت کوین با جلب فیسبوک،JP MORGAN و FIDELITY.

جیهان چو بیان کرد که بزرگ موج بعدی پذیرش بیت کوین به واسطه شرکت های بزرگ خواهد بود. فیسبوک پروژه ی رمز ارزی خود را معرفی کرد و JP MORGAN از رمز ارز JPMCoin رونمایی کرد. خم چنین Fidelity سیستم نگهداری رمز ارز برای موسسات را راه اندازی کرده است.

جایگزین IPO ها در سرمایه گذاری

جیهان چو معتقد است که به علت ناکارآمدی تکنولوژی IPO ها (عرضه ی اولیه سهام شرکت ها به صورت عمومی)، امکان دارد سرمایه گذاران به سمت حوزه کریپتو سوق داده شوند.

سرمایه گذاران از عرضه ی عمومی سهام Lyft و اوبر (Uber) بازدهی خوبی را دریافت نکردن اند که این امر ممکن است سرمایه گذاران را به سمت یک تکنولوژی جایگزین بکشاند.

نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین (Halving)

در می 2020، پاداش استخراج بیت کوین نصف خواهد شد. سومین Halving بیت کوین در 365 روز دیگر اتفاق خواهد افتاد و این امر باعث می شود پاداش استخراج بیت کوین نصف شود که از 12/5 به 6/25 BTC به ازای هر بلاک خواهد رسید.

به واسطه پدیده Halving، در حالی که کاهش عرضه ی بیت کوین پیش بینی می شود قیمت بیت کوین افزایش می یابد. جیهان چو اظهار داشت که به واسطه این سه عامل قیمت بیت کوین افزایش پیدا خواهد کرد و این قیمت به سطح 30 هزار دلار خواهد رسید.

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل:

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است.

در زمینه فارکس نیز مجموعه اول پرداخت آماده ارایه خدمات به تریدرها می باشد که این خدمات شامل نقد درآمد و نیز شارژ حساب مورد نظر جهت تریدرها می باشد.

امتیاز 4.9/5 - از 31 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT