بازی تلگرامی فلپی برد (Flappy Bird)

بازی تلگرامی فلپی برد (Flappy Bird)

زمان مطالعه 2 دقیقه

بازی تلگرامی فلپی برد (Flappy Bird) به عنوان یک بازی رمزنگاری در تلگرام بازگشته است و کاربران می‌توانند برای دریافت ایردراپ‌های آینده امتیازات بیشتری کسب کنند. در ابتدا، با کلیک بر روی زبانه سکه‌های طلایی در پایین صفحه، کیف پول خود را متصل کنید تا بتوانید از ایردراپ‌های آینده بهره‌مند شوید. سپس به زبانه «ارتقاء» بروید و با تماشای تبلیغات و اشتراک‌گذاری، پرنده خود را ارتقاء دهید تا به ازای هر دقیقه ۰.۳ امتیاز پروازی passive کسب کنید.

نکات مهم در بازی تلگرامی فلپی برد (Flappy Bird)

روزانه با انجام وظایف روزانه می‌توانید امتیاز بیشتری کسب کنید. این وظایف سریع و ساده هستند و اگر جدی هستید، باید هر روز این کار را انجام دهید. با انجام این کار، پس از سه روز، یک تخم پر از جوایز درون بازی خواهید گرفت.

برای بهبود عملکرد در بازی، آرامش خود را حفظ کنید و از حواس‌پرتی‌ها دوری کنید. سعی کنید در یک مکان آرام بازی کنید و اگر لازم است، نوتیفیکیشن‌ها را خاموش کنید. با پیدا کردن ریتم مناسب و تمرکز بر روی هر تپ، می‌توانید در بازی بهتر عمل کنید. دقت کنید که هنگام نزدیک شدن به لوله‌ها، باید ضربه‌تان را به موقع انجام دهید.

بازی تلگرامی فلپی برد (Flappy Bird)

بازی تلگرامی Flappy Bird

در نهایت، مراقب سقوط خود باشید. با سقوط، سرعت بیشتری خواهید گرفت و باید به محض اینکه پرنده شروع به سقوط کرد، خود را نجات دهید. با حفظ آرامش و تمرکز، می‌توانید امتیازات بیشتری کسب کنید و از بازی لذت ببرید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT