بروکر ویندزور

بررسی بروکر ویندزور

ویندزور بروکرز از سال 1998 یک کارگزار با سابقه است. کارگزاران ویندزور دارای دفتر مرکزی در هلند، آلمان، کنیا، قبرس، انگلستان، منطقه اروپایی و فرانسه است. بروکر ویندزور را بیشتر بشناسید.

این کارگزار همچنین توسط AFM (هلند) 72346، BaFin 120311، مرجع بازار سرمایه کنیا 156، CySEC 030/04، FCA (UK) 463727 و ESMA تنظیم شده است.

اطلاعات اکانت

به غیر از اکانت دمو فارکس، این کارگزار Zero و Prime را ارائه می دهد. برای پیمایش موفقیت آمیز اکانت معاملاتی خود، باید اهرم و حداقل سپرده را نیز در نظر بگیرید. در مورد اهرم به طور کلی صحبت می کنیم، حداکثر اهرم ارائه شده توسط کارگزاران ویندزور تا 1:500 است. در همین حال، می توانید یک اکانت با سرمایه اولیه 100 دلار باز کنید.

اگر می خواهید به دنبال توضیح ساده تری در مورد نوع(های) اکانت این کارگزار باشید، به نمودار زیر نگاهی بیندازید:

ابزارهای معامله شده

علاوه بر تعداد زیادی جفت ارز، کارگزاران ویندزور ابزارهایی را نیز ارائه می دهد که می خواهید با آنها معامله کنید، مانند فارکس، CFD، فیوچرز، گزینه های باینری و کریپتو برای بهترین انتخاب شما. به نوعی، به یاد داشته باشید که ابزارهای مختلف شرایط معاملاتی متفاوتی دارند. در این مورد، باید مطمئن شوید که استراتژی شما برای ابزاری که انتخاب کرده اید مناسب است.

روش های پرداخت

. Wire transfer: Wire transfer رایج ترین روش پرداخت است. تقریباً تمام بروکرها در جهان این روش را در سرویس خود ارائه می دهند. دلیل آن این است که انتقال Wire اساساً انتقال سنتی بین بانک‌ها در سراسر جهان است. بنابراین، این روش برای ایمنی آن تضمین شده است. این واقعا به معامله گرانی که از پرداخت شخص ثالث اجتناب می کنند یا کارت اعتباری ندارند کمک می کند.

. وب مانی: وب مانی یکی از خدمات عمده کیف پول آنلاین است که بسیاری از مردم برای ارسال پول در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. به همین دلیل، امروزه تعداد زیادی کارگزار فارکس وجود دارد که وب مانی را می پذیرند. مانند سایر خدمات پرداخت آنلاین امروزه، WebMoney توسط برنامه های تلفن همراه برای کارآمدتر کردن تراکنش ها پشتیبانی می شود.

. Skrill: اکثر کارگزاران فارکس Skrill را به عنوان یک گزینه خدمات پرداخت آنلاین ارائه می دهند. تراکنش های سریع، آسان و مطمئن از دلایل اصلی استفاده معامله گران از این روش است. معامله گران می توانند از Skrill برای تأمین مالی اکانت های تجاری خود با کارت های پرداخت، حواله های بانکی یا مستقیماً از یک اکانت کیف پول الکترونیکی Skrill استفاده کنند.

. Neteller: مانند PayPal، Neteller یکی از محبوب ترین خدمات پرداخت آنلاین امروزی است. با توجه به این محبوبیت، تقریباً همه کارگزاران فارکس Neteller را به عنوان روش پرداخت برای واریز وجه و برداشت مشتریان خود می پذیرند. اگرچه سیستم نتلر تقریباً در سراسر جهان در دسترس است، اما همچنان محبوبیت خاصی در اروپا دارد.

کارگزاران ویندزور همچنین پرداخت با کارت های اعتباری/دبیت و UnionPay را فراهم می کند

پلتفرم های معاملاتی

پلتفرم معاملاتی ابزاری است که در آن می‌توانید ابزاری را تنها با چند کلیک روی دستگاه خود، در هر زمان و هر کجا که بخواهید، خریداری یا معامله کنید. علاوه بر این، نمودار قیمت نیز معمولاً با برخی از ابزارهای تحلیلی ارائه می شود تا به شما در تجزیه و تحلیل حرکت قیمت کمک کند، بنابراین می توانید با انجام معاملات برنامه ریزی شده سودآوری خود را افزایش دهید.

بدین وسیله، Windsor Brokers متاتریدر 4 را به شما پیشنهاد می کند.

پشتیبانی مشتری

آیا سوالی دارید یا مشکلی در رابطه با کارگزاران ویندزور پیدا می کنید؟ اگر این کار را می کنید، باید برای دریافت اطلاعات مورد نیاز به پشتیبانی کارگزاران ویندزور برسید. در اینجا جزئیات پشتیبانی مشتری کارگزار آمده است:

بررسی گسترده

Windsor Brokers یک کارگزار اروپایی فارکس است که دفتر مرکزی آن در قبرس و بریتانیا قرار دارد. کارگزاران ویندزور که در سال 1988 تأسیس شد، تجارت آنلاین را به مشتریان خرده‌فروشی و شرکتی از بیش از 80 کشور ارائه می‌دهد. Windsor Brokers توسط CySEC و FCA (بریتانیا) به همراه مجوز معتبر فارکس اتحادیه اروپا برای فعالیت در هر بخشی از اتحادیه اروپا تحت توافقنامه منطقه اقتصادی اروپا (EEA) تنظیم می شود.

کارگزاران ویندزور همچنین دارای شعبه ای است که در بلیز زیر نظر کمیسیون خدمات مالی بین المللی تاسیس شده است. CySEC بر کارگزاران ویندزور بر اساس سیاست های اجرا شده توسط بازارهای مشتقات ابزارهای مالی (MiFID) نظارت می کند.

به عنوان یک کارگزار محبوب فارکس، ویندزور بروکرز به عنوان “بهترین فناوری FX” در سال 2014، که در هفتمین نمایشگاه پول عربستان سعودی و کنفرانس 2014 در عربستان سعودی برگزار شد، جایزه دریافت کرد. آنها همچنین به عنوان برنده جایزه “تعالی کسب و کار 2014” توسط انجمن تجارت بین المللی قبرس (CIBA) انتخاب شدند. کارگزاران ویندزور همچنین برنده جایزه «معتمدترین کارگزار فارکس» در نمایشگاه پول عربستان سعودی در سال 2015، «کارگزار سال» در سال 2017 و جایزه «معتمدترین کارگزار» در دوازدهمین نمایشگاه و جوایز سالانه فارکس جردن (JFEX) شدند.

این جوایز معقول هستند، زیرا کارگزاران ویندزور همیشه سعی می کنند یک وب سایت و پورتال مشتری سازگار با موبایل ارائه دهند. وب سایت کارگزار بسیار ساده است، اما همچنان بخش آموزشی و پژوهشی غنی را ارائه می دهد. بخش آموزش با پیشنهادات زیادی پر شده است، مانند ابزارهای معاملاتی در اتاق معامله گر، چندین نوع ماشین حساب مانند ماشین اکانت پیپ، ماشین حساب نقطه محوری، ماشین حساب فیبوناچی و غیره.

علاوه بر این ویژگی ها، گزارش های Essential Daily Market و تجزیه و تحلیل فنی روزانه توسط تحلیلگران مجرب داخلی تهیه می شود. این کارگزار همچنین وبینارها و سمینارهای رایگان را به مشتریان خود ارائه می دهد. دارندگان اکانت زنده می‌توانند به ویدیوهای آموزشی، تقویم اقتصادی، خبرنامه‌های روزانه و تجزیه و تحلیل کامل برای فعالان بازار دسترسی انحصاری داشته باشند.

معامله گران همچنین می توانند مهارت های معاملاتی خود را با آموزش های عمیق در مورد اعداد فیبوناچی، معاملات کندل استیک و کنترل ریسک و همچنین مجموعه کاملی از ویدئوها در مورد استراتژی های معاملاتی مختلف برای معامله گران تازه کار و حرفه ای فارکس بهبود بخشند.

یکی دیگر از ویژگی های ویژه ای که معامله گران می توانند از کارگزاران ویندزور دریافت کنند، تبلیغات مختلف آن برای مشتریان وفادار است، مانند:

مسابقه پیش بینی

. مسابقات فیس بوک به صورت هفتگی برگزار می شود و مهم ترین رویدادهای بازار هفته را پوشش می دهد.

امتیاز را حدس بزنید

. مسابقه ای که معامله گران می توانند پیش بینی خود را برای دریافت بیش از 30000 دلار جوایز نقدی انجام دهند.

مسابقه نسخه ی نمایشی

. یک معامله نمایشی هفتگی با جایزه 500 دلاری برای سه برنده.

برای روش واریز و برداشت، کارگزاران ویندزور طیف گسترده ای از روش های تامین مالی از جمله کارت های اعتباری، سیم های بانکی، Neteller، Skrill و بسیاری از روش های پرداخت آنلاین دیگر را ارائه می دهد. برداشت ها با همان روش سپرده گذاری انجام می شود.

مشتریان ممکن است اکانت های تجاری خود را به هر ارز اصلی تامین کنند، اما این مبلغ به طور خودکار بر اساس نرخ ارائه دهنده پرداخت ویندزور به USD تبدیل می شود. در صورت بروز هرگونه مشکل در هنگام معامله در کارگزاران ویندزور، تیم‌های پشتیبانی 5/24 در دسترس هستند و هر درخواست بلافاصله پیگیری می‌شود. معامله گران می توانند به راحتی از طریق تلفن، ایمیل و چت زنده با آنها تماس بگیرند.

در مجموع، Windsor Brokers انتخاب خوبی برای کسانی است که به دنبال یک کارگزار تنظیم شده و محبوب در اروپا هستند. وب سایت کارگزاران ویندزور نیز مایه لذت بردن از تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان است.

سوالات متداول درباره کارگزاران ویندزور

آیا ویندزور بروکرز کارگزار خوبی است؟

یک کارگزار خوب از نظر معیارهای بسیاری از جمله ابزارهای معاملاتی، سپرده‌ها و برداشت‌ها و همچنین پشتیبانی از مشتری، خدمات خوبی برای معامله‌گران است. آنچه برای یک معامله گر خاص خوب است لزوماً برای شما معنی مشابهی ندارد. بنابراین اصطلاح “یک کارگزار خوب” می تواند در معنای متفاوت باشد. شما می توانید با بررسی معیارها تصمیم بگیرید که آیا Windsor Brokers برای شما کارگزار خوبی است یا خیر. به طور کلی، کارگزاران ویندزور خدمات معاملاتی را در فارکس، CFD، فیوچرز، گزینه های باینری و کریپتو ارائه می دهد. در مورد روش‌های پرداخت، می‌توانید بین کارت‌های اعتباری/دبیت، Neteller، Skrill، UnionPay، WebMoney و انتقال Wire انتخاب کنید. پشتیبانی مشتری از طریق تماس، ایمیل، چت زنده، دفتر و تلفن در دسترس است.

حداقل سپرده برای کارگزاران ویندزور چقدر است؟

سرمایه اولیه در ویندزور بروکرز 100 دلار است.

آیا کارگزاران ویندزور تحت نظارت است؟

Windsor Brokers توسط AFM (هلند) 72346، BaFin 120311، مرجع بازار سرمایه کنیا 156، CySEC 030/04، FCA (UK) 463727 و ESMA تنظیم می شود. یک کارگزار تنظیم شده برابر است با محیط معاملاتی مسئولانه تر. همچنین می‌توانید انتظار امنیت تضمین‌شده‌تر وجوه را داشته باشید، زیرا برخی از چارچوب‌های نظارتی در صنعت مالی نیازمند یک طرح جبران خسارت در صورت بروز حوادث بی‌سابقه‌ای هستند که منجر به زیان مالی مشتریان می‌شود.

آیا کارگزاران ویندزور قانونی است؟

Windsor Brokers یک شرکت کارگزاری است که از سال 1998 خدمات بازرگانی را برای مشتریان ارائه می دهد که دفاتری در هلند، آلمان، کنیا، قبرس، بریتانیا، منطقه اروپا و فرانسه دارد.

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT