بهترین آلت کوین ها برای هفته سوم تیرماه

بهترین آلت کوین ها برای هفته سوم تیرماه ۱۴۰۳

زمان مطالعه 4 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال در اول ژوئیه رالی نزولی قابل توجهی را تجربه کرد و بیت کوین از 63794 دلار به پایین ترین سطح 53500 دلار سقوط کرد. این کاهش عمدتاً به دلیل انحلال قابل توجه BTC توسط صرافی منحل شده Mt Gox و دولت های ایالات متحده و آلمان است. فشار فروش بر آلتکوین‌ها نیز تأثیر گذاشت و منجر به مرحله اصلاح طولانی‌تر شد. در این پست به معرفی بهترین آلت کوین ها برای هفته سوم تیرماه می پردازیم.

بهترین آلت کوین ها برای هفته سوم تیرماه

شاخص ترس و طمع بیت کوین در 26 درصد احساسات منفی را در میان فعالان بازار تشدید می کند.
یک شکست احتمالی از تشکیل محدوده Toncoin، روند صعودی برای خریداران از سر خواهد گرفت.
سکه سولانا و پپه یک الگوی ادامه صعودی ایجاد کردند تا ضررهای رالی قبلی را جبران کنند.
کی یانگ جو، مدیر عامل CryptoQuant، اخیرا تاکید کرده است که ترس ها در مورد فروش بیت کوین توقیف شده توسط دولت بسیار زیاد است. از سال 2023، 224 میلیارد دلار به بازار بیت کوین سرازیر شده است که تنها 9 میلیارد دلار (حدود 4 درصد) از بیت کوین توقیف شده توسط دولت است.

جو به تریدرها توصیه می کند:

اجازه ندهید ترس، عدم اطمینان و شک (FUD) بر تصمیماتتان تاثیر بگذارد، زیرا تأثیر واقعی این فروش ها در مقایسه با جریان های ورودی کلی بازار حداقل است.

بهترین آلت کوین ها برای هفته سوم تیرماه

بهترین آلت کوین ها برای هفته سوم تیرماه

بنابراین، با ادامه روند صعودی گسترده‌تر بازار، این اصلاح فعلی ممکن است فرصت خرید نزولی ارزشمندی را برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال جبران ضررهای ناشی از عقب‌نشینی قبلی هستند، ارائه دهد.

تون کوین (TON)

تون کوین (TON) ارز رمزنگاری شده بومی شبکه باز (TON) است که یک پلتفرم بلاک چین مقیاس‌پذیر، ایمن و کاربرپسند را برای برنامه‌های غیرمتمرکز (d Apps) و پرداخت‌ها ارائه می‌دهد. در میان اصلاحات اخیر بازار، تون کوین در میان معدود ارزهای رمزپایه ظاهر شد. تجزیه و تحلیل نمودار روزانه معاملات قیمت TON را در محدوده باریکی بین سطوح افقی 8.21 و 6.7 دلار نشان می دهد.

بهترین آلت کوین ها برای هفته سوم تیرماه

بهترین آلت کوین ها برای هفته سوم تیرماه

در 5 ژوئن، آلت کوین با کندل استیک به 6.7 دلار بازگشت که نشان می دهد خریداران همچنان از این حمایت دفاع می کنند. رالی صعودی دارایی را 13.8 درصد افزایش داد و در 7.63 دلار معامله شد، در حالی که ارزش بازار به 19.1 میلیارد دلار رسید. خروج صعودی از مقاومت 8.2 دلاری نشان دهنده روند پایان ادغام خواهد بود و خریداران را تا هدف بعدی یعنی 9.4 دلار تقویت می کند.

سولانا (SOL)

سولانا یک پلت فرم بلاک چین با کارایی بالا است که برای برنامه های غیرمتمرکز (dApps) و ارزهای دیجیتال طراحی شده است. این بر روی ارائه مقیاس‌پذیری بدون به خطر انداختن برنامه های غیر متمرکز یا امنیت تمرکز می‌کند. SOL، ارز دیجیتال بومی شبکه سولانا، با وجود اصلاحات گسترده بازار، انعطاف‌پذیری قابل‌توجهی در بالای سطح 122 دلار نشان داد.

بهترین آلت کوین ها برای هفته سوم تیرماه

بهترین آلت کوین ها برای هفته سوم تیرماه

حمایت ذکر شده همزمان با نزدیک شدن با خط روند پایین الگوی مثلث، دارایی را با 18.6 درصد به 142.8 دلار رسانده است. در نتیجه، ارزش بازار به 65.8 میلیارد دلار افزایش یافت. اگر این الگو درست باشد، قیمت سولانا (SOL ) آماده است تا شاهد یک جریان بدون سود و بی روند موقت برای بازیابی حرکت صعودی غالب خود باشد.

یک شکست احتمالی از خط روند سطوح سقف نشان دهنده ادامه روند صعودی خواهد بود و هدف شروع آن 326 دلار است.

پپه (PEPE)

پپه کوین (PEPE) یک ارز دیجیتال مبتنی بر میم است که از شخصیت محبوب میم اینترنتی پپه قورباغه الهام گرفته شده است. در هفت هفته گذشته، قیمت PEPE تحت تاثیر الگوی پرچم شاهد یک روند نزولی ثابت بوده است.

با جهش 9.5 درصدی امروز، قیمت PEPE یک کندل معکوس ستاره صبحگاهی را در خط روند پایین کانال ایجاد کرد که نشان می دهد تنظیمات صعودی دست نخورده است.

بهترین آلت کوین ها برای هفته سوم تیرماه

بهترین آلت کوین ها برای هفته سوم تیرماه

حرکت کوتاه روند متقابل انجام شده توسط این الگو با دو خط روند نزولی می تواند خریداران را برای بازیابی حرکت صعودی چشم انتظار نگه داشته است.

قیمت پپه در 0.00000973 دلار معامله می شود، در حالی که ارزش بازار حدود 4.083 میلیارد دلار متزلزل است. یک معکوس قیمت لازم است تا به خریداران کمک کند تا خط روند سربار را نقض کنند و آن را به یک سطح حمایت مناسب تبدیل کنند. رالی پس از صعود می تواند دارایی را به 0.00000135 دلار و به دنبال آن 0.00001725 دلار برساند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT