بهترین آلتکوین های هفته آخر اکتبر

بهترین آلتکوین های هفته آخر اکتبر

با نزدیک شدن به پایان ماه اکتبر، برخی از رمزارزهای کوچک و میم‌کوین‌ها به صدر لیست بهترین عملکردها رسیده و توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده‌اند. در ادامه این مطلب، به بررسی بهترین آلتکوین های هفته آخر اکتبر می پردازیم.

گوتسیوس ماکسیموس (GOAT)

گوتسیوس ماکسیموس طی هفته گذشته رشدی خیره‌کننده برابر با ۲۱۰ درصد را تجربه کرده و به بالاترین قیمت تاریخی جدید خود، یعنی ۰.۹۰۲ دلار، رسیده است. این رشد سریع توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را جلب کرده و باعث شده تا GOAT در میان توکن‌های با عملکرد برتر قرار گیرد.

در حال حاضر، توکن GOAT در بالای محدوده حمایتی ۰.۶۴۰ دلار تثبیت شده و مقاومت آن در ۰.۹۰۴ دلار قرار دارد. اگر این آلت‌کوین بتواند روند صعودی خود را حفظ کند، احتمال رشد بیشتر و ثبت رکوردهای جدید وجود دارد.

بهترین آلتکوین های هفته آخر اکتبر

بهترین آلتکوین های هفته آخر اکتبر

با این حال، اگر سرمایه‌گذاران تصمیم به فروش بگیرند و حمایت ۰.۶۴۰ دلار از دست برود، قیمت ممکن است تا ۰.۴۶۶ دلار کاهش یابد که می‌تواند سودهای اخیر را تحت تأثیر قرار دهد.

سیف (SAFE)

سیف نیز از دیگر آلت‌کوین‌هایی است که طی هفته گذشته رشد قابل‌توجهی داشته و قیمت آن با ۵۸ درصد افزایش به ۱.۴۸ دلار رسیده است. سیف در این هفته همچنین به بالاترین قیمت هفتگی ۱.۸۷ دلار دست یافته و علاقه و خوش‌بینی قوی سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است.

این ارز دیجیتال در حال حاضر بالای سطح حمایتی ۱.۳۰ دلار قرار دارد و توجه‌ها به بریک‌اوت از سطح ۱.۶۴ دلار و تبدیل آن به یک حمایت پایدار جلب شده است. تحقق این موضوع می‌تواند راه را برای بازگشت به قیمت ۱.۸۷ دلار و حتی بالاتر هموار کند و روند صعودی آن را تقویت نماید.

بهترین آلتکوین های هفته آخر اکتبر

بهترین آلتکوین های هفته آخر اکتبر

با این حال، اگر سیف سطح حمایت ۱.۳۰ دلار را از دست بدهد، ممکن است قیمت آن به ۱.۱۰ دلار کاهش یابد که این امر می‌تواند به تغییر احساسات بازار و چالش‌های جدیدی برای روند صعودی منجر شود.

ریدیوم (RAY)

ارز دیجیتال ریدیوم نیز با رشدی ۴۰ درصدی در هفته گذشته و رسیدن به قیمت ۳.۰۱ دلار مورد توجه قرار گرفته است. این حرکت صعودی قوی به ریدیوم این امکان را داده تا مقاومت مهم ۳.۳۳ دلار را آزمایش کند که عبور از آن، عاملی کلیدی برای ادامه رشد خواهد بود.

بهترین آلتکوین های هفته آخر اکتبر

بهترین آلتکوین های هفته آخر اکتبر

اگر ریدیوم بتواند مقاومت ۳.۳۳ دلار را به حمایت تبدیل کند، احتمال ادامه رشد و تثبیت این سطح افزایش خواهد یافت. تثبیت این سطح حمایتی می‌تواند فشار فروش را کاهش دهد؛ چراکه سرمایه‌گذاران موقعیت‌های خود را حفظ می‌کنند و انتظار عملکرد صعودی دارند.

اما در صورت افزایش فشار فروش، قیمت ریدیوم ممکن است تا سطح حمایتی ۲.۷۱ دلار کاهش یابد و در صورت از دست رفتن این سطح، افت تا ۲.۴۵ دلار نیز امکان‌پذیر است که چشم‌انداز صعودی را به چالش می‌کشد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT