بهترین آلتکوین هفته اول آبان ۱۴۰۳

بهترین آلتکوین هفته اول آبان ۱۴۰۳

در این مقاله به بررسی بهترین آلتکوین هفته اول آبان ۱۴۰۳ پرداخته ایم، این ارزها در نمودارها قوی به نظر رسیده اند و احتمال افزایش قیمت آنها وجود دارد.

ورلد کوین (WLD)

ورلد کوین در این هفته با راه اندازی بلاک چین جدید خود که برای ارتقای هویت و امنیت دیجیتال طراحی شده است، توجه علاقه مندان به ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. این توسعه، علاقه به ارز ورلد کوین را برانگیخته است.

در حال حاضر، ورلد کوین با سطح مقاومت قابل توجهی در 2.46 دلار مواجه است. با این حال، با تغییر نام تجاری به “World” و راه اندازی World ID 3.0، پتانسیل افزایش قیمت ارز WLD وجود دارد. اگر از این سد مقاومت عبور کند، قیمت می تواند تا 3.00 دلار افزایش یابد و افزایش 21 درصدی را نشان دهد. این نشان دهنده اعتماد قوی بازار به مسیر جدید پروژه است.

بهترین آلتکوین هفته اول آبان ۱۴۰۳

بهترین آلتکوین هفته اول آبان ۱۴۰۳

از جنبه نزولی، اگر ورلد کوین نتواند از سطح مقاومت 2.46 دلار عبور کند، عقب نشینی قیمت حتما اتفاق می افتد. افت به زیر این سطح می تواند قیمت را به 2.11 دلار کاهش دهد و سودهای اخیر را از بین ببرد و چشم انداز صعودی فعلی را باطل کند.

کاردانو (ADA)

کاردانو قرار است این هفته 18.53 میلیون توکن ADA به ارزش بیش از 6.5 میلیون دلار را آزاد سازی کند. آزاد سازی توکن معمولاً با افزایش عرضه و اغلب پیشی گرفتن از تقاضا، روند نزولی را نشان می دهد. با این حال، این اتفاق مشابه در 17 اکتبر شاهد افزایش شگفت‌انگیز 7 درصدی قیمت کاردانو بود که سرمایه گذاران را نسبت به این ارز امیدوار کرد.

بهترین آلتکوین هفته اول آبان ۱۴۰۳

بهترین آلتکوین هفته اول آبان ۱۴۰۳

اگر تاریخ تکرار شود، این می تواند به کاردانو کمک کند تا سطح مقاومت 0.371 دلار را بشکند. شکست موفقیت آمیز می تواند قیمت را به سمت تارگت 0.400 دلار سوق دهد که حاکی از حرکت صعودی مجدد برای کاردانو است. با این حال، اگر کاردانو نتواند مانع 0.371 دلار را بشکند، ممکن است به مرحله تثبیت فعلی خود ادامه دهد و بالاتر از سطح حمایت 0.339 دلار باقی بماند. این حرکت بی روند نشان دهنده بلاتکلیفی بازار است و تا زمانی که تریدرها اقدام قاطع تری انجام دهند، ADA را در یک الگوی بی روند نگه می دارد.

دوج کوین (DOGE)

در حالی که دوج کوین هیچ پیشرفت خارجی قابل توجهی برای آینده نزدیک برنامه ریزی نکرده است، از علاقه رو به رشد بازار به میم کوین سود می برد. این شور و شوق دوباره در فضای گسترده تر ارزهای دیجیتال به DOGE رونق خوبی بخشیده است و آن را با روند فعلی معاملات سفته بازانه میم کوین هماهنگ می کند.

دوج کوین در هفته گذشته 33 درصد افزایش داشته است و انتظار می‌رود روند صعودی خود را ادامه دهد. اگر قیمت دوج کوین بالای 0.147 دلار بماند، دوج کوین می تواند 18 درصد افزایش را تجربه کند و مقاومت را در 0.176 دلار آزمایش کند. شکست در این باعث میشود دوج کوین به بالاترین حد خود در شش ماه گذشته برسد.

بهترین آلتکوین هفته اول آبان ۱۴۰۳

بهترین آلتکوین هفته اول آبان ۱۴۰۳

با این حال، هولدرهای دوج کوین اغلب هنگام افزایش قیمت ها، سود گرفتن را انتخاب می کنند. اگر Dogecoin موجی از فروش را تجربه کند، قیمت ممکن است با کاهش شدید روبرو شود و به 0.130 دلار کاهش یابد. چنین کاهشی چشم‌انداز صعودی فعلی را باطل می‌کند و DOGE را به مرحله تثبیت بازمی‌گرداند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT