بهترین ارائه دهندگان هاست

بهترین ارائه دهندگان هاست ابری 2023

سرویس های ارائه دهنده هاست ابری، میزبانی وب سایت را در فضای ابری برای ثبات بیشتر آسان می کنند. بهترین ارائه دهندگان هاست را در ادامه معرفی کرده ایم.

ثبت نام برای بهترین پکیج میزبانی وب معمولاً یک بلوک تعریف شده از منابع را روی یک سرور واحد برای شما خریداری می کند. مشکل اینجاست که اگر آن سرور دچار مشکل سخت افزاری، خرابی هارد دیسک یا هک شود وب سایت شما همراه با سرور آفلاین می شود.

میزبانی ابری قابلیت اطمینان و انعطاف پذیری را افزایش می دهد زیرا در حالی که شما برای مقدار مشخصی از فضای وب، رم، پردازنده و پهنای باند پرداخت می کنید، این منابع به جای یک دستگاه در چندین دستگاه پخش می شوند. در نتیجه وب سایت شما فقط به یک سرور وابسته نیست. علاوه بر این در صورت نیاز ارتقای منابع را بسیار آسان‌تر می‌کند. پس جای تعجب نیست که برنامه های میزبانی ابری به خدمات پیشرو در صنعت میزبانی وب تبدیل شده اند.

میزبانی ابری برای همه شرکت ها مناسب نیست و وب سایت های کوچک و ساده احتمالاً با پکیج های معمولی عملکرد بهتری دارند. اما این فناوری برای وب سایت های بزرگ بسیار کاربردی است. بسیاری از سرویس های میزبانی گزینه آزمایشی رایگان را ارائه می دهند.

1.بهترین ارائه دهندگان هاست سایت Hostinger

بهترین ارائه دهنده میزبانی وب ابری از نظر عملکرد کلی و سهولت استفاده

دلایل خرید

فضای ذخیره سازی دیسک. از 200 گیگابایت شروع می شود

SSL رایگان

دامنه رایگان

300 وب سایت

پشتیبان گیری روزانه

دلایل عدم خرید

بدون پشتیبانی تلفنی

برای وب سایت های بزرگ قدرتمند نیست

ما هاستینگر را در رتبه اول قرار داده‌ایم زیرا بیش از 30 میلیون کاربر دارد هزینه های آن پایین است. هنگامی که ما در سرویس میزبانی ابری هاستینگر ثبت نام کردیم، به ما این امکان داده شد که از بین cPanel یا hPanel، کنترل پنل سفارشی شده را انتخاب کنیم. ما hPanel را انتخاب کردیم و ویژگی بصری تری را تجربه کردیم که امکان کنترل بهتر و راحت تر و دسترسی به ویژگی های بیشتری را فراهم می کند.

این سرویس دارای سه طرح Cloud Startup، Cloud Professional و Cloud Enterprise که همگی 300 وب سایت و پهنای باند نامحدود را ارائه می دهند. طرح Cloud Startup با 200 گیگابایت حافظه SSD، 3 گیگابایت رم و 2 هسته پردازنده همراه است.

طرح Cloud Professional 250 گیگابایت حافظه، 6 گیگابایت رم و 4 هسته پردازنده افزایش می دهد، طرح Cloud Enterprise دارای 300 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 12 گیگابایت رم و 6 هسته پردازنده است. همه برنامه ها دارای گواهینامه SSL و نام دامنه رایگان هستند.

بسته میزبانی Hostinger’s Cloud Lite برای سه ماه اول 2.59 دلار در ماه هزینه دارد که پس از آن به 12.99 دلار در ماه افزایش می یابد. این طرح به شما امکان می دهد تا ده وب سایت را میزبانی کنید و دارای 50 گیگابایت حافظه SSD است.

قیمت گذاری بستگی به مدت زمان تعهد شما به خدمات دارد. هزینه طرح Cloud Startup 29.00 دلار به صورت ماهانه است. با این حال اگر برای یک سال ثبت نام کنید، هزینه ماهانه به 12.99 دلار کاهش می یابد. برای یک قرارداد دو ساله به 10.99 دلار در ماه کاهش می یابد و برای یک قرارداد چهار ساله به 9.99 دلار در ماه کاهش می یابد. از نقاط ضعف این سرویس عدم پشتیبانی تلفنی بود.

2.سایت HostGator

بهترین هاست ابری برای وب سایت های سنگین

دلایل خرید

استفاده ساده

طرح های مختلف

قیمت های ارزان با تخفیف های اولیه

45 روز ضمانت بازگشت وجه

دلایل عدم خرید

بدون پشتیبان گیری رایگان

اگر فقط به میزبانی یک وب سایت پلتفرم ابری HostGator می تواند انتخاب ایده آلی باشد. بر خلاف میزبانی وب معمولی، پلتفرم میزبانی ابری Hostgator بار وب سایت شما را در چندین نمونه سرور مجازی پخش می کند. استفاده از این سرویس مانند میزبانی مشترک استاندارد آسان است و فقط هزینه آن کمی بیشتر است.

به عنوان مثال طرح پایه Hatchling Cloud از یک دامنه، پهنای باند و فضای ذخیره‌سازی، دو هسته و ۲ گیگابایت رم، و ذخیره‌سازی Varnish توزیع‌شده برای سرعت بارگذاری محتوای استاتیک پشتیبانی می کند.

اگر سه سال این طرح را پیش خرید کنید، می توانید با کمتر از 3.13 دلار (2.26 پوند) در ماه از این طرح استفاده کنید، اگرچه قیمت در صورت تمدید به 8.95 دلار (6.40 پوند) می رسد. طرح Business Cloud از دامنه های نامحدود پشتیبانی می کند، حداکثر شش هسته و 6 گیگابایت رم را ارائه می دهد و شامل SSL خصوصی و یک IP اختصاصی است.

می توانید در طول سه سال حداقل 6.28 دلار (4.54 پوند) در ماه پرداخت کنید، اما پس از آن، 17.95 دلار (12.80 پوند) در ماه پرداخت خواهید کرد.

برخی از مزایای برنامه های ابری این سرویس این است که زمان بارگذاری تا دو برابر سریعتر می شود و از آنجایی که وب سایت ها در چندین دستگاه منعکس می شوند، HostGator امکان تغییر وب سایت به سرور دیگری در صورت خرابی سخت افزاری را امکان پذیر می کند.

اما مزیت کلیدی همه طرح‌های این سرویس ابری مقیاس‌پذیری است. اگر سایت عملکرد خوبی ندارد می توانید با یک کلیک تا 8 هسته و 8 گیگابایت رم آن را ارتقا دهید.

3. سایت Cloudways

بهترین ارائه دهنده میزبانی ابری از نظر قدرت

دلایل خرید

کاربر پسند و در عین حال قدرتمند

بسیار قابل تنظیم

طرح آزمایشی رایگان در دسترس است

دلایل عدم خرید

بدون ایمیل

مبتدی نیست

در نگاه اول به نظر می رسد که محصولات میزبانی ابری به دو گروه تقسیم می شوند که شامل فناوری سطح سازمانی از آمازون، مایکروسافت، IBM و غیره یا محصولات ساده تر و کاربرپسندتر از میزبان هایی مانند HostGator است.

این شرکت میزبانی ابری مدیریت شده را ارائه می دهد که با انتخاب شما از ارائه دهندگان برتر Amazon، Google، DigitalOcean، Linode یا Vultr پشتیبانی می شود و دارای ویژگی های مختلفی است.

این سرویس عالی است اما برای مبتدیان میزبانی ابری توصیه نمی کنیم زیرا اگر دانش قبلی در مورد میزبانی ابری ندارید، ممکن است استفاده از آن سخت باشد.

ThunderStack Cloudways تمام نیازهای اصلی عملکرد شما را پوشش می دهد و شامل Nginx، Apache، Memcached، MySQL/MariaDB، Varnish Cache، PHP 7، PHP-FM است.

این سرویس شبیه سازی با یک کلیک، پشتیبان گیری و بازیابی، ابزارهای Git و همکاری تیمی یکپارچه برای توسعه دهندگان و 60 مرکز داده در سراسر جهان (بیش از 25 مکان) را ارائه می دهد.

علیرغم همه این قابلیت‌های پیشرفته، محصولات Cloudways عموماً ساده هستند و قیمت‌ها از 10 دلار (7.15 پوند) در ماه برای یک هسته، 1 گیگابایت رم، 25 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 1 ترابایت پهنای باند شروع می‌شوند.

همه اینها کاملاً قابل تنظیم است و می توانید از طرح آزمایشی رایگان ویژگی های آن را بررسی کنید. علاوه بر این یک سیستم ارجاع نیز در دسترس است که هم شما و هم دوستانتان می توانید اعتبار میزبانی رایگان دریافت کنید.

4.بهترین ارائه دهندگان هاست سایت Bluehost

بهترین ارائه دهنده میزبانی وب ابری برای مبتدیان

دلایل خرید

پهنای باند انعطاف پذیر

هاست ووکامرس

دامنه رایگان

بسیاری از امکانات اضافی برای کسب و کار

دلایل عدم خرید

بدون گزینه پرداخت ماهانه (حداقل 1 سال)

بدون پشتیبانی تیکت

عدم انتخاب مرکز داده

این سرویس میزبانی مشترک اولیه را از 2.75 دلار در ماه (با یک قرارداد سه ساله) ارائه می دهد، با برنامه های مدیریت شده وردپرس که از 9.95 دلار در ماه شروع می شود. این سرویس بدون گزینه پرداخت ماهانه است و اگر بعد از یک ماه دیگر نمی خواهید از Bluehost استفاده کنید، می تواند مشکل ساز باشد.

هنگامی ثبت نام برای این سرویس راه اندازی خودکار برای وردپرس دریافت می کنید. مشابه هاستینگر یک منطقه مبتنی بر cPanel نیز به ما پیشنهاد شد. علاوه بر این Bluehost یک سازنده وب سایت مبتنی بر Weebly ارائه می دهد.

این سرویس مبتنی بر مرورگر است و به شما امکان می‌دهد یک وب‌سایت تا شش صفحه ایجاد کنید و هیچ چیز اضافی مانند قالب‌های سایت را ارائه نمی دهد. همچنین پشتیبانی خوبی از مشتری ارائه می‌شود و در کل می توان گفت کاربرپسند است.

Bluehost میزبانی ابری را به عنوان یک سرویس جداگانه ارائه نمی دهد، ما عمیق تر جستجو کردیم و متوجه شدیم که دسترسی رایگان به میزبانی ابری CloudFlare را با تمام برنامه های خود ارائه می دهد. این سرویس به طور خودکار عملکرد وب سایت شما را بدون نیاز به کدنویسی افزایش می دهد.

5.بهترین ارائه دهندگان هاست سایت DreamHost

بهترین میزبانی سرور ابری و ذخیره سازی اشیاء ابری

مزایا:

پلتفرم متن باز

سخت افزار قدرتمند

ورودی برای خدمات ابری

گزینه های محاسباتی یا ذخیره سازی

دلایل عدم خرید

هزینه های اضافی با طرح اولیه

بسیاری از برنامه ها از نظر ویژگی ها محدود هستند

مراکز داده فقط در ایالات متحده

DreamHost میزبانی سرور ابری را ارائه می دهد و آن را از سایر برنامه های ارائه شده در اینجا یک گام بالاتر می برد. با این حال با اجرای سرورهای ابری مدیریت نشده خود، انتظار این است که کاربران با یک محیط خط فرمان برای مدیریت سرویس میزبانی ابری خود راحت باشند.

خدمات میزبانی ابری Dreamhost دو حوزه اصلی رایانش ابری و ذخیره سازی اشیاء ابری را شامل می شود. DreamCompute سرویس رایانش ابری است و راهی آسان برای توسعه و رشد خدمات ابری شما ارائه می دهد. شما می توانید آن را بر اساس لینوکس، BSD، یا ویندوز در یک محیط بدون سرور بر اساس آخرین حافظه SSD و پردازنده های نسل آخر اجرا کنید.

می توانید از Dreamhost به عنوان مکانی برای رشد استفاده کنید تا زمانی که آماده مدیریت OpenStack خود شوید. DreamObjects سرویس ذخیره سازی میزبانی فضای ابری امن DreamHost است که می تواند به عنوان یک محیط توسعه وب برای تقویت یا جایگزینی سرویس های AWS E3 استفاده شود. DreamObjects همچنین می تواند برای ذخیره سازی پشتیبان استفاده شود.

خدمات و فضای ذخیره سازی ابری ممکن است برای کاربران جدید خسته کننده به نظر برسد، DreamHost مکان ایده آلی برای شروع کار با نرخ بسیار مقرون به صرفه است. میزبانی ابری DreamHost ارزش امتحان کردن را دارد است اما به اندازه رقبای خود ویژگی هایی را ارائه نمی دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT