بهترین ارزهای دیجیتال اکتبر ۲۰۲۴

بهترین ارزهای دیجیتال اکتبر ۲۰۲۴

زمان مطالعه 4 دقیقه

ماه اکتبر نزدیک است و معامله‌گران کریپتو مشتاقانه منتظر رالی معمول بازار در این ماه از سال هستند. اکتبر می‌تواند ماهی کلیدی برای برخی از آلت کوین‌هایی باشد که سیگنال‌هایی از افزایش علاقه سرمایه‌گذاران و رشد قیمتی را نشان می‌دهند. در این پست به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال اکتبر ۲۰۲۴ می پردازیم.

۱- سلستیا (TIA)

در حال حاضر، توکن TIA از یک روند صعودی قابل‌توجه در بازار برخوردار است. در زمان نگارش این مطلب، قیمت TIA در محدوده ۶.۲۰ دلار قرار دارد و در هفته گذشته بیش از ۶٪ افزایش داشته است. انتظار می‌رود این روند صعودی در طول ماه اکتبر تا سطح ۱۲.۴۷ دلار ادامه یابد، این پتانسیل رشد به‌دلیل هیجانات مثبت حول جذب ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه توسط سلستیا است.

با این حال، اگر این هیجانات در آستانه آزادسازی توکن‌ها کاهش یابد، ممکن است قیمت TIA سقوط کرده و به سطح ۳.۷۲ دلار برسد.

توکن‌های TIA به ارزش ۱.۱ میلیارد دلار در تاریخ ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان) آزاد خواهند شد. این توکن‌ها به مشارکت‌کنندگان اصلی پروژه، فعالیت‌های حوزه تحقیق و توسعه، سرمایه‌گذاران دورهای A و B و سرمایه‌گذاران اولیه تخصیص داده شده‌اند.

بهترین ارزهای دیجیتال اکتبر ۲۰۲۴

بهترین ارزهای دیجیتال اکتبر ۲۰۲۴

به‌طور کلی، ورود تعداد زیادی از توکن‌ها به بازار می‌تواند فشار فروش را افزایش دهد. اگر بازار در شرایط نزولی یا رکود کلی باشد، آزادسازی این توکن‌ها می‌تواند اوضاع را بدتر کند.

۲- یونی‌سواپ (UNI)

یکی از دلایلی که یونی‌سواپ در این لیست قرار می‌گیرد، احتمال راه‌اندازی ورژن ۴ یونی سواپ در طی سه‌ماهه آخر سال میلادی است. این نسخه چندین ویژگی کلیدی و جدید را معرفی می‌کند؛ از جمله آن‌ها می‌توان به هوک‌ها (Hooks) برای استخرهای نقدینگی، قرارداد سینگلتون (Singleton Contract) به‌منظور کاهش کارمزد، حساب‌داری فلش (Flash Accounting) و… اشاره کرد.

بهترین ارزهای دیجیتال اکتبر ۲۰۲۴

بهترین ارزهای دیجیتال اکتبر ۲۰۲۴

انتظار می‌رود این ارتقا قیمت UNI را در ماه اکتبر افزایش دهد. در زمان نگارش این مطلب، قیمت این آلت‌کوین در سطح ۷.۶ دلار قرار دارد و در یک ماه گذشته خود نزدیک به ۳۰٪ افزایش یافته است. اگر روند صعودی بازار حفظ شود، احتمالا قیمت این توکن به سمت شکست سطح مقاومتی ۹.۴۲ دلار حرکت خواهد کرد.

۳- سی (SEI)

پلتفرم سی (Sei)، اخیرا موردتوجه بازار قرار گرفته است، زیرا توکن بومی آن (SEI) همچنان به ثبت رکوردهای قیمتی جدید ادامه می‌دهد. در زمان نگارش این مطلب، قیمت SEI حدود ۰.۴۴ دلار است و این توکن در بین ۱۰۰ آلت کوین برتر بازار، از لحاظ سرعت رشد در رتبه سوم قرار دارد. قیمت این توکن در طی یک ماه گذشته خود بیش از ۴۳٪ افزایش یافته است.

تحلیل قدرت خریداران و فروشندگان نشان می‌دهد احساسات مثبت در بازار نسبت به این توکن قابل‌توجه است. شاخص الدر-ری (Elder-Ray) که قدرت خریداران و فروشندگان در بازار را اندازه‌گیری می‌کند، مثبت است و این موضوع را تایید می‌کند. در زمان نوشتن این مطلب، این شاخص در محدوده ۰.۱۶ قرار دارد و نشان‌دهنده فشار خرید بالاست.

بهترین ارزهای دیجیتال اکتبر ۲۰۲۴

با این حال، باید توجه داشت که ممکن است این توکن در ماه اکتبر شاهد بازگشت قیمتی باشد، زیرا شاخص قدرت نسبی (RSI) این توکن در سطح ۷۳.۳۶ است و نشان می‌دهد این آلت‌کوین دچار اشباع خرید است.

شاخص RSI نشان می‌دهد یک دارایی در شرایط اشباع خرید یا فروش است یا خیر. این شاخص بین ۰ تا ۱۰۰ متغیر است و مقادیر بالای ۷۰ در آن، نشان‌دهنده اشباع خرید در یک دارایی و احتمال اصلاح قیمتی آن است؛ در حالی که مقادیر زیر ۳۰ نشان‌دهنده اشباع فروش و احتمال بازگشت قیمتی در یک دارایی است.

وقوع اصلاح قیمتی در این آلت کوین می‌تواند قیمت آن را در ماه اکتبر به سطح ۰.۲۰ دلار برساند. با این حال، اگر تقاضا برای این توکن همچنان در بازار افزایش یابد، ممکن است قیمت آن ۷۰٪ دیگر رشد کند، اگرچه این احتمال ضعیف است.

۴- ریپل (XRP)

در حال حاضر، همچنان گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در پرونده ریپل درخواست تجدید نظر می‌دهد، وجود دارد. آخرین مهلت ثبت درخواست تجدید نظر، تاریخ ۷ اکتبر (۱۶ مهر) است. اگر SEC درخواست تجدیدنظر خود را ثبت کند، قیمت XRP می‌تواند سودآوری‌های اخیر خود را از دست بدهد.

تجدیدنظر SEC می‌تواند فشار فروش XRP را افزایش دهد و احتمالا احساسات بازار از حالت مثبت یا خنثی درباره این توکن، به حالت منفی تغییر خواهد کرد.

بهترین ارزهای دیجیتال اکتبر ۲۰۲۴

در این صورت، قیمت XRP می‌تواند تا ۲۱٪ کاهش یابد و به سطح حمایتی ۰.۴۶ دلار برسد. همچنین، اگر این درخواست تجدید نظر ثبت نشود، احتمالا روند صعودی این توکن ادامه خواهد داشت و با ۲۶٪ رشد بیشتر، به سطح ۰.۷۴ دلار خواهد رسید.

۵- فانتوم (FTM)

ارتقای موردانتظار سونیک (Sonic) در پلتفرم فانتوم، باعث شده تا قیمت FTM در طول این ماه رشد کند و انتظار می‌رود این رشد تا ماه اکتبر نیز ادامه یابد. این به‌روزرسانی قرار است در ماه نوامبر در مین‌نت (شبکه اصلی) این پلتفرم راه‌اندازی شود. این اتفاق، به‌همراه معرفی ماشین مجازی فانتوم (FVM)، بهبود مکانیزم اجماع لاکِسیس (Lachesis) و سیستم ذخیره‌سازی داده کارمن (Carmen) می‌تواند باعث بهبود عملکرد این شبکه شود.

بهترین ارزهای دیجیتال اکتبر ۲۰۲۴

با افزایش هیجانات مثبت به‌دلیل ارتقای سونیک، قیمت این آلت کوین می‌تواند به سطح ۱.۰۲ دلار برسد. این موضوع می‌تواند مسیر فانتوم را برای رسیدن به سطح ۱.۲۳ دلار، به‌عنوان بالاترین قیمت در پنج‌ ماه اخیر خود، هموار سازد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT