تاریخ و ساعت برداشت همستر

تاریخ و ساعت برداشت همستر

زمان مطالعه < 1 دقیقه

معاملات توکن همستر کامبت در صرافی‌های ارز دیجیتال سراسر جهان،قرار است از پنجشنبه ۵ مهر آغاز شود. چه قبلاً کیف پول خود را به بازی وصل کرده باشید، چه نه، می‌توانید در روز ۵ مهر توکن‌های خود را از ربات همستر برداشت یا حداقل درخواست انتقال آنها از ربات به کیف پول تون کیپر را ثبت کنید. در ادامه به تاریخ و ساعت برداشت همستر می پردازیم.

تاریخ و ساعت برداشت همستر

اگر در گذشته کیف پول خود را به ربات همستر متصل و روش برداشت خود را On-chain airdrop انتخاب کرده باشید می‌توانید ۲ ساعت قبل از شروع معاملات همستر در صرافی‌ها، یعنی از ساعت ۱۳:۳۰ پنجشنبه ۵ مهر (به وقت تهران) به بازی مراجعه کرده و درخواست برداشت (Claim) توکن‌های خود را ثبت کنید. پس از انجام این کار احتمالاً با گذاشت مقداری زمان، توکن‌های همستر به همان آدرسی که به بازی وصل کرده‌اید واریز خواهد شد.

اگر جزو کسانی هستید که قبلاً موفق به وصل کردن کیف پول خود به بازی نشده‌اید، جای نگرانی نیست. طبق اعلام همستر کامبت، افرادی که روش برداشت خود را انتخاب نکرده‌اند، می‌توانند از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه ۵ مهر (همزمان با شروع معاملات همستر در صرافی‌های) در خواست برداشت توکن‌های خود از ربات و انتقال به کیف پول را با کمک گزینه‌ای تحت‌عنوان Direct claim ثبت کنند.

تاریخ و ساعت برداشت همستر

تاریخ و ساعت برداشت همستر

امتیاز 2/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT