تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۶ خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۶ خرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

پس از چند روز نوسان قیمت زیر تراز 30000 دلار، بیت کوین ساعاتی پیش قدرت گرفت و با پس گرفتن آن سطح، حتی به بالای 31000 دلار رسید. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۶ خرداد می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۶ خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۶ خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۶ خرداد

با شروع ماه ژوئن (در اواسط خرداد)، بیت کوین تلاش کرد روند مثبتی را در پیش بگیرد. این ارز رمزپایه پیشرو موفق شد در مقطعی، بالاترین قیمت چند هفته اخیر خود را بالاتر از 32000 دلار به ثبت برساند. با این حال، احساسات غالباً نزولی بازار، این ارز دیجیتال را به سمت سطوح پایین سوق داد و در نهایت آن را به زیر 30000 دلار رساند.

به غیر از چند مورد تلاش کوتاه مدت برای غلبه بر این مارک رند قیمتی، بیت کوین زمان زیادی را پایین تر از این سطح سپری کرد.

تعطیلات آخر هفته، با شرایط مشابهی شروع شد، ولی در نهایت قیمت شروع به صعود کرد و به 30000 دلار رسید و به این ترتیب، طولانی‌ترین توالی منفی قیمت بیت کوین بعد از ثبت 9 کندل قرمز رنگ هفتگی، شکسته شد.

علاوه بر این، پامپ قیمت بیت کوین ادامه یافت و در عرض چند ساعت 1000 دلار دیگر به ارزش آن افزوده شد. در حال حاضر، این دارایی بالای 31000 دلار ایستاده است و ارزش بازار آن نزدیک به 600 میلیارد دلار است، در حالی که چیرگی آن بر آلتکوین ها بالای 46٪ باقی مانده است.

پامپ ADA و SOL

کوین های جایگزین همچنان تا حد زیادی عملکرد BTC را تقلید می کنند، به این معنی که اکثر آنها در 24 ساعت گذشته به رنگ سبز درآمده اند.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۶ خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۶ خرداد

قیمت اتریوم بیش از 6 درصد افزایش یافته و پس از سقوط چند روز پیش به زیر مارک 1800 دلار، اکنون به مرز 1900 دلار رسیده است. BNB هم که دیروز تا زیر 300 دلار سقوط کرده بود، اکنون پس از 4 درصد افزایش با قیمت 310 دلار معامله می شود. ریپل، دوج کوین، پولکادات، ترون و شیبا اینو نیز تا ۶ درصد افزایش یافته اند.

در این میان، آوالانچ، سولانا، و کاردانو دستاوردهای چشمگیرتری داشته اند. برای مثال،AVAX (10%) با قیمت 27 دلار معامله می شود و سولانا (12%) و کاردانو (14%) به ترتیب به 43 و 0.62 دلار رسیده اند.

با توجه به اینکه اکثر آلتکوین‌های دارای ارزش بازار پایین و متوسط ​​نیز دستاوردهای مشابهی را در مقیاس 24 ساعته ثبت کرده اند، ارزش بازار کریپتوها 70 میلیارد دلار اضافه شده و اکنون نزدیک به 1.3 تریلیون دلار است.

منبع : cryptopotato

امتیاز 5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT