تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ آبان

تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ آبان

قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته بیش از ۲ درصد کاهش یافت، اما نکته مثبت این است که خریداران مانع از کاهش قیمت به زیر ۶۵ هزار دلار شدند. در ادامه به تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ آبان می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ آبان

این حرکت به افزایش قیمت و عبور بیت‌کوین از ۶۷۵۰۰ دلار در تاریخ ۲۷ اکتبر منجر شد. تحلیلگران کراکن (Kraken) معتقدند روند بیت‌کوین مادامی که قیمت آن بالای ۶۶۵۰۰ دلار باقی بماند، همچنان صعودی خواهد بود.

تحلیل سولانا ۷ آبان

سولانا (SOL) در ۲۰ اکتبر از الگوی مثلث صعودی خارج شد و در ۲۵ اکتبر سطح شکسته‌شده را آزمایش و با موفقیت آن را به حمایت تبدیل کرد. صعود منحنی میانگین متحرک و قرارگیری شاخص قدرت نسبی (RSI) بالای ۶۵ نشان‌دهنده تسلط خریداران است. در صورت عبور قیمت از مقاومت ۱۷۹ دلاری، احتمال رشد تا ۱۸۹ دلار وجود دارد. فروشندگان احتمالاً از سطح ۱۸۹ دلار به شدت دفاع خواهند کرد، اما در صورت عدم موفقیت آن‌ها، قیمت ممکن است تا ۲۱۰ دلار افزایش یابد.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ آبان

تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ آبان

اگر فروشندگان بخواهند از حرکت صعودی جلوگیری کنند، باید به سرعت قیمت را به زیر منحنی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۶۱ دلار) برسانند که در این صورت، قیمت تا منحنی میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۴۸ دلار) کاهش خواهد یافت.

تحلیل دوج‌کوین ۷ آبان

قیمت دوج‌کوین (DOGE) در ۱۸ اکتبر از الگوی مثلث متقارن خارج شد و در ۲۵ اکتبر خریداران سطح شکسته‌شده را حفظ و به حمایت تبدیل کردند. شیب منحنی میانگین متحرک ۲۰ روزه دوج‌کوین در حال افزایش است و شاخص RSI نیز در ناحیه مثبت قرار گرفته که نشان می‌دهد خریداران کنترل بازار را در دست دارند.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ آبان

تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ آبان

اگر خریداران بتوانند قیمت را بالای سطح ۰.۱۵ دلار نگه دارند، احتمال رشد دوج‌کوین تا ۰.۱۷ دلار و سپس، تا ۰.۱۹ دلار وجود خواهد داشت. در مقابل، اگر قیمت از سطح فعلی یا مقاومت پیش‌ رو کاهش یابد و دوباره وارد مثلث شود، سقوطی تا منحنی میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۱۱ دلار) در پیش خواهد بود.

تحلیل تورچین ۷ آبان

قیمت تورچین (RUNE) نیز یک الگوی مثلث متقارن تشکیل داده که معمولاً به‌عنوان الگویی برای ادامه روند عمل می‌کند. صعود منحنی میانگین متحرک ۲۰ روزه و قرارگیری شاخص RSI در محدوده خنثی نشان‌دهنده مزیت نسبی خریداران است.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ آبان

تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ آبان

در صورت عبور از مقاومت مثلث، قیمت تورچین ممکن است به ۵.۷۱ دلار و سپس، به ۶.۷۶ دلار برسد. اما اگر قیمت به زیر سطح مثلث سقوط کند، ممکن است تا ۴.۴۲ دلار کاهش یابد.

تحلیل بیت‌گت ۷ آبان

قیمت توکن بیت‌گت (BGB) اخیرا یک رشد تدریجی داشته که نشان‌دهنده قدرت خریداران است. اگر خریداران بتوانند قیمت را بالای ۱.۲۲ دلار نگه دارند، احتمال افزایش قیمت تا ۱.۳۴ دلار و سپس، تا ۱.۴۳ دلار وجود خواهد داشت.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ آبان

تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ آبان

در مقابل، اگر قیمت به زیر میانگین متحرک ۲۰ روزه سقوط کند، نزول تا ۱.۰۳ دلار محتمل خواهد بود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT