تحلیل تون کوین ۷ شهریور

تحلیل تون کوین ۷ شهریور

زمان مطالعه 2 دقیقه

از زمان دستگیری پاول دورف، مدیرعامل تلگرام در تاریخ ۲۴ آگوست، قیمت ارز دیجیتال نات‌کوین (NOT) به شدت تحت تأثیر قرار گرفته و با کاهش حدودا ۲۰ درصدی به ۰.۰۰۸۷ دلار رسیده است. در این پست به تحلیل تون کوین ۷ شهریور می پردازیم.

تحلیل تون کوین ۷ شهریور

به گفته تحلیلگران، افزایش فشار فروش می‌تواند باعث شود قیمت NOT به کف تاریخی خود که در ۲۴ می برابر با ۰.۰۰۴۶ دلار بود، کاهش یابد.

در پی این افت قیمت، تعداد آدرس‌های فعال این آلت‌کوین نیز طی هفت روز گذشته به طور مداوم کاهش یافته است. داده‌های پلتفرم اینتو‌دبلاک (IntoTheBlock) نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های منحصر به فردی که حداقل یک تراکنش با نات‌کوین انجام داده‌اند، کاهشی ۷۶ درصدی داشته است.

علاوه بر این، تقاضا برای این آلت‌کوین هم کاهش یافته و تعداد آدرس‌های جدیدی که طی هفته گذشته برای معامله NOT ایجاد شده‌اند، با کاهش ۷۷ درصدی مواجه شده است. کاهش تعداد آدرس‌های فعال و جدید، نشان‌دهنده افت علاقه و احساسات منفی بازار نسبت به این ارز دیجیتال است.

تحلیل تون کوین ۷ شهریور

تحلیل تون کوین ۷ شهریور

با وجود این سیگنال‌های منفی، نهنگ‌های نات‌کوین از این فرصت استفاده کرده و به خرید بیشتر پرداخته‌اند. در همین راستا، جریان خالص ورودی به آدرس‌های بزرگ طی هفت روز گذشته ۳۱۲ درصد افزایش یافته است.

بر اساس تحلیل‌ تکنیکال، قیمت نات‌کوین ممکن است کاهش بیشتری را تجربه کند. شاخص جریان پول چایکین (CMF) که جریان نقدینگی را ارزیابی می‌کند، به کف ۳۰ روزه خود یعنی منفی ۰.۲۲ رسیده که نشان‌دهنده خروج نقدینگی از بازار است.

تحلیل تون کوین ۷ شهریور

تحلیل تون کوین ۷ شهریور

همچنین، شاخص قدرت نسبی (RSI) این توکن به ۳۵.۳۴ کاهش یافته که بیانگر بیشتر بودن فشار فروش نسبت به خرید است.

اگر این روند فروش ادامه یابد، قیمت نات‌کوین ممکن است به کف تاریخی خود برسد و حتی بیشتر از آن نیز کاهش یابد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT