تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۱۴ مهر

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۱۴ مهر

زمان مطالعه 2 دقیقه

بیت کوین در ۴ اکتبر با بازگشت از سطح حساس ۶۰,۰۰۰ دلار نشان داد که خریداران در تلاشند کف قیمتی جدیدی را شکل دهند. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۱۴ مهر می پردازیم.

ریزش اخیر بیت کوین به ۶۰,۰۰۰ دلار به نظر می‌رسد احساسات بازار را تحت تأثیر قرار داده است. سنتیمنت در پستی در X اعلام کرد که تعداد اشاره‌ها به «آپ‌توبر» از ابتدای ماه کاهش یافته است که نشان می‌دهد تریدرها به بازار بدبین شده‌اند. برخی تحلیل‌گران معتقدند که اگر حمایت ۶۰,۰۰۰ دلار شکسته شود، بیت کوین ممکن است به ۵۲,۰۰۰ دلار سقوط کند.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین ۱۴ مهر

خریداران در تلاش هستند تا از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۶۰,۴۶۱ دلار، موج قرمز رنگ) دفاع کنند که نشان‌دهنده تقاضا در سطوح پایین‌تر است.

تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۱۴ مهر

تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۱۴ مهر

خریداران باید قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۲,۱۹۵ دلار، موج آبی رنگ) برسانند و آن را حفظ کنند تا احتمال رشد به ۶۶,۵۰۰ دلار افزایش یابد. اگر این سطح شکسته شود، توقف بعدی احتمالاً ۷۰,۰۰۰ دلار خواهد بود.

اما اگر قیمت دوباره کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک ۵۰ روزه برسد، نشان می‌دهد که خرس‌ها برتری دارند. در این صورت، قیمت بیت کوین می‌تواند تا ۵۷,۵۰۰ دلار و سپس به حمایت قوی ۵۴,۰۰۰ دلار سقوط کند.

تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم ۱۴ مهر

اتر در یک الگوی مثلث متقارن در حال معامله است که نشان‌دهنده عدم قطعیت در مورد حرکت بعدی است.

تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۱۴ مهر

تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۱۴ مهر

شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲,۵۰۴ دلار، موج آبی رنگ) کاهشی شده و شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در منطقه منفی قرار دارد که نشان‌دهنده یک برتری جزئی برای خرس‌ها است. هر تلاش برای بازیابی احتمالاً با فروش در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مواجه می‌شود. اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه دوباره کاهش یابد، خرس‌ها یک بار دیگر تلاش خواهند کرد تا قیمت اتریوم را به زیر خط روند صعودی برسانند.

اگر خریداران بخواهند بازگشتی داشته باشند، باید قیمت را به بالای میانگین‌های متحرک برسانند. سپس قیمت اتریوم احتمالاً به خط مقاومت می‌رسد که احتمالاً با فروش مواجه خواهد شد. یک شکست و بسته شدن بالای مثلث، هدف الگویی آن را به ۳,۴۰۹ دلار می‌رساند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT