تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۲۷ شهریور

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۲۷ شهریور

زمان مطالعه 2 دقیقه

کاهش اخیر قیمت بیت کوین زیر سطح روانی مهم ۶۰٬۰۰۰ دلار نشان می‌دهد در سطوح بالاتر، خرید کاهش یافته است. در ادامه به تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۲۷ شهریور می پردازیم.

وضعیت بازار در آستانه کاهش نرخ بهره

بسیاری از تحلیلگران معتقدند کاهش نرخ بهره برای بازارهای کریپتو صعودی خواهد بود. شرکت معاملاتی کیو‌سی‌پی کپیتال (QCP Capital) به مشترکین کانال تلگرام خود اعلام کرد که برای سناریوهای مکمل دارایی‌های پرریسک و ارزهای دیجیتال آماده باشند.

این شرکت بیان کرد:

با وجود برخی عدم اطمینان‌های کوتاه‌مدت و احتمال کاهش قیمت‌ها، ما همچنان به خرید پیش از کاهش نرخ‌ها و قرار گرفتن در موضع صعودی تمایل داریم.

با این وجود، همه افراد نسبت به کاهش نرخ‌ها خوش‌بین نیستند. برخی باور دارند کاهش نرخ به صورت تهاجمی نشان‌دهنده نگرانی‌های عمیق‌تری در اقتصاد است.

جیکوب کینگ (Jacob King)، تحلیلگر مالی و مدیر عامل خبرنامه کریپتو ویل‌وایر (WhaleWire)، به دنبال‌کنندگان خود در X گفت:

از نظر تاریخی، کاهش شدید نرخ بهره پیش از رکود رخ داده است. چرا؟ زیرا نشان می‌دهد دولت نگران بوده و در حال تلاش برای اصلاح یک اشتباه است.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین (BTC) ۲۷ شهریور

بیت‌کوین در ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور) به زیر «موج آبی رنگ» (۲۰-EMA) در ۵۸٬۳۳۸ دلار رسید که نشان‌دهنده فشار فروشندگان است.

تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۲۷ شهریور

تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۲۷ شهریور

اگر قیمت از سطوح کنونی افزایش پیدا کند، خریداران تلاش دیگری برای افزایش قیمت به بالای سطح ۶۱٬۲۰۰ دلار خواهند کرد. اگر موفق شوند، بیت کوین می‌تواند حرکت خود به سمت ۶۵٬۰۰۰ دلار را شروع کند. شکست و بسته شدن کندل قیمت بالای ۶۵٬۰۰۰ دلار می‌تواند شکل‌گیری سقف‌های پایین‌تر را بی‌اثر کند که نشانه‌ای مثبت خواهد بود.

اما، بسته شدن کندل زیر ۲۰-EMA ممکن است قیمت را به سمت محدوده حمایتی مهم بین ۵۵٬۷۲۴ دلار و ۵۲٬۵۵۰ دلار بکشاند.

تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم (ETH) ۲۷ شهریور

قیمت اتریوم در ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) از موج آبی رنگ (۲۰-EMA) در ۲٬۴۱۴ دلار بازگشت و به حمایت قوی نزدیک ۲٬۳۰۰ دلار رسید.

تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۲۷ شهریور

تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۲۷ شهریور

شیب نزولی موج آبی رنگ و شاخص قدرت نسبی (RSI) در منطقه منفی نشان می‌دهند فروشندگان کنترل را در دست دارند. اگر قیمت به کاهش ادامه داده و زیر ۲٬۳۰۰ دلار بسته شود، ریزش ممکن است تا ۲٬۱۱۱ دلار ادامه یابد. شکست و بسته شدن کندل زیر این حمایت می‌تواند نشان‌دهنده از سرگیری روند نزولی باشد.

اولین نشانه قدرت، یک رالی بالای میانگین‌های متحرک خواهد بود. در چنین حالتی، قیمت اتریوم می‌تواند تا سطح شکست ۲٬۸۵۰ دلار بالا برود. خریداران باید این مقاومت را بشکنند تا تغییر روند احتمالی صورت بگیرد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT