تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۵ مهر

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۵ مهر

زمان مطالعه 2 دقیقه

بیت کوین دوباره در نزدیکی سطح مقاومتی ۶۵،۰۰۰ دلاری ریجکت شده است و این سطح مقاومت مهمی است که باید برای رشد بیشتر، آن را از میان برداشت. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۵ مهر می پردازیم.

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۵ مهر

بر اساس داده‌های فارساید اینوستورز (Farside Investors)، همانطور که از چهار روز متوالی ورود سرمایه به این صندوق‌ها مشخص است، خریداران صندوق‌های قابل معامله در بیت کوین (ETF) در حال بازگشت هستند. تحلیل‌گران بیت‌فینکس (Bitfinex) در گزارش خود در ۲۳ سپتامبر بیان کردند که اگر بازارهای مالی سنتی مانند S&P 500 صعودی باشند و ورودی‌های ETF بیت کوین مثبت باقی بماند، قیمت بیت کوین می‌تواند افزایش یابد.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین ۵ مهر

بیت کوین طی دو روز گذشته در سطح ۶۵،۰۰۰ دلار با مقاومت روبرو شده است، اما نشانه مثبت این است که گاوها هنوز زمین زیادی را به خرس‌ها واگذار نکرده‌اند.

تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۵ مهر

تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۵ مهر

شیب صعودی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۱،۲۰۲ دلار، موج آبی رنگ) و شاخص قدرت نسبی (RSI) در منطقه مثبت نشان می‌دهند که گاوها کنترل را در دست دارند. اگر خریداران قیمت را به بالاتر از ۶۵،۰۰۰ دلار برسانند، احتمالاً بیت کوین به سمت ۷۰،۰۰۰ دلار شتاب می‌گیرد. انتظار می‌رود که خرس‌ها با تمام قدرت از محدوده ۷۰،۰۰۰ تا ۷۳،۷۷۷ دلار دفاع کنند.

اگر خرس‌ها بخواهند از این حرکت صعودی جلوگیری کنند، باید به سرعت قیمت را به زیر میانگین‌های متحرک برگردانند. اگر این اتفاق بیفتد، قیمت بیت کوین می‌تواند به خط حمایت سقوط کند.

تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم ۵ مهر

اتریوم در ۲۳ سپتامبر از سطح ۲،۷۰۲ دلار به پایین بازگشت که نشان می‌دهد خرس‌ها در نزدیکی مقاومت بالاسری ۲،۸۵۰ دلار در حال فروش هستند.

تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۵ مهر

تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۵ مهر

قیمت اتر ممکن است به سمت میانگین‌های متحرک سقوط کند که یک سطح مهم برای رصد است. اگر قیمت با قدرت از میانگین‌های متحرک به بالا بازگردد ، احتمال شکست ۲،۸۵۰ دلار را افزایش می‌دهد. اگر این اتفاق بیفتد، نشان می‌دهد که روند نزولی احتمالا پایان یافته باشد. در چنین حالتی، قیمت اتریوم می‌تواند به ۳،۴۰۰ دلار صعود کند.

اما اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین‌های متحرک برسد، نشان می‌دهد که اتریوم ممکن است در حال تشکیل الگوی مثلث متقارن باشد. این امر نشان‌دهنده تردید بین گاوها و خرس‌ها خواهد بود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT