تکنیکال بیت کوین ۱ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۱ شهریور ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

نوسانات بیت‌کوین از سطحی که در زمان دستیابی به اوج تاریخی قیمت خود در ماه مارس داشت، فراتر رفته و همچنان در حال افزایش است. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین ۱ شهریور ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۱ شهریور ۱۴۰۳

معامله‌گران بر این باورند که این افزایش نوسانات می‌تواند به خروج قیمت از روند جانبی فعلی کمک کند.

به گفته تحلیلگران، برای آغاز یک روند صعودی، قیمت بیت‌کوین باید بالای ۶۱ هزار دلار صعود کند و سطح ۶۲ هزار دلار را با موفقیت آزمایش نماید.

در ۲۱ آگوست، نوسانات بیت‌کوین به ۳.۴۲ درصد رسید و از سطح ۳ درصدی سیزدهم مارس (زمان دستیابی به اوج تاریخی قیمت) فراتر رفت. شایان ذکر است که در ۲۶ مارس، نوسانات این ارز دیجیتال به بالاترین سطح خود در سال ۲۰۲۴ یعنی ۴.۲۸ درصد رسیده بود.

اگرچه این شاخص به‌تنهایی سیگنالی صعودی محسوب نمی‌شود، اما نشان‌دهنده احتمال حرکت قیمت بیت‌کوین به خارج از محدوده فعلی است.

برخی از معامله‌گران هشدار می‌دهند که این نوسانات می‌تواند به کاهش قیمت نیز منجر شود. در همین راستا، یکی از معامله‌گران با نام مستعار تئو تریدر (TheoTrader) بیان کرده که احتمال دارد قیمت بیت‌کوین در ماه سپتامبر به کف قیمتی جدیدی برسد.

تکنیکال بیت کوین ۱ شهریور ۱۴۰۳

تکنیکال بیت کوین ۱ شهریور ۱۴۰۳

از زمان هاوینگ بیت‌کوین در آوریل امسال، قیمت این ارز دیجیتال در محدوده‌ بین ۴۹۸۴۲ تا ۷۲ هزار دلار در نوسان بوده است. افزایش نوسانات می‌تواند با جذب بیشتر معامله‌گران و ایجاد فرصت‌های جدید برای سودآوری، به خروج بازار از این روند کمک کند.

در همین حال، معامله‌گران بازار آتی نیز به روند صعودی قیمت بیت‌کوین امیدوار هستند، به طوری که نسبت قرارداد‌های اختیار فروش به اختیار خرید به ۰.۵۱ رسیده است.

در زمان انتشار این خبر، قیمت بیت‌کوین با افزایشی ۲.۳ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۶۰۹۲۰ دلار رسیده، اما همچنان با مقاومت ۶۲ هزار دلار فاصله دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT