تحلیل تکنیکال بیت کوین ۱۸ تیر ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۱۸ تیر ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

بیت کوین شاهد نبرد سختی بین گاوها و خرس ها است. خریداران در تلاشند تا قیمت را در محدوده 56552 تا 73777 دلار نگه دارند، در حالی که خرس‌ها تلاش می‌کنند قیمت را پایین بیاورند. فروشندگان در 5 ژوئیه قیمت را به 53500 دلار رساندند، اما سطوح پایین تر باعث جذب گاوها شد. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین ۱۸ تیر ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۱۸ تیر ۱۴۰۳

صندوق‌های قابل معامله در مبادلات نقطه ای بیت کوین مستقر در ایالات متحده شاهد جریان خالص 143.1 میلیون دلاری در 5 ژوئیه بودند که بزرگترین رقم در یک ماه گذشته است. هانتر هورسلی، مدیرعامل کمپانی بیتوایز در پستی در توییتر گفت:

سرمایه‌گذاران “شانسی برای خرید در کف ” دارند، زیرا چشم‌انداز صعودی آلت کوین ها هرگز به این شدت قوی‌ نبوده است.

سقوط اخیر بیت کوین باعث تشدید فروش در چندین آلتکوین شده است، اما تعداد کمی از آنها توانسته اند سطح حمایت قوی خود را حفظ کنند. اگر بیت کوین به سمت 60000 دلار حرکت کند، این آلت کوین ها می توانند منجر به بهبود شوند.

بیت کوین در 5 ژوئیه به زیر سطح حمایت 56552 دلاری سقوط کرد، اما گاوها در کف خریدند و موفق شدند از سطح 56552 دلار دفاع کنند. اگر آنها این کار را انجام دهند، جفت ارز BTC/USDT می تواند به 53,485 دلار کاهش یابد و در نهایت به حمایت ثابت در 50,000 دلار برسد.

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۱۸ تیر ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۱۸ تیر ۱۴۰۳

میانگین متحرک نمایی 20 روزه (61231 دلار) نشان دهنده مزیت خرس ها است، اما واگرایی مثبت در شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می دهد که حرکت نزولی ممکن است در حال کاهش باشد.خریداران باید قیمت بیت کوین را بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه قرار دهند تا نشان دهند که جریان قیمت بین 56552 تا 73777 دلار محدود است.

میانگین متحرک نمایی 20-EMA در نمودار 4 ساعته در حال کاهش است و RSI درست زیر نقطه میانی، نشان می دهد که فشار فروش در حال کاهش است. خط روند نزولی سطح بسیار مهمی است که باید در مسیر صعودی در نظر گرفت. شکستن و بسته شدن بالای خط نشان می دهد که اصلاح ممکن است به پایان برسد. ممکن است این جفت ارز به 64602 دلار برسد.

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۱۸ تیر ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۱۸ تیر ۱۴۰۳

در مقابل، شکستن و بسته شدن به زیر 56552 دلار نشان می دهد که خرس ها به فروش خود در رالی های بهبودی ادامه می دهند. این می تواند سطح 53485 دلار را در معرض خطر شکست نزولی قرار دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT