تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲۶ تیر ۱۴۰۲

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲۶ تیر ۱۴۰۲

قیمت بیت کوین به محدوده خود بازگشته است و به طور بالقوه فرصت هایی برای UNI، ARB، AAVE و MKR فراهم می کند تا بالاتر روند. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲۶ تیر ۱۴۰۲ می پردازیم.

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲۶ تیر ۱۴۰۲

بیت کوین در 13 ژوئیه، پس از پیروزی قانونی ریپل بر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، تلاش کرد تا از نوسانات رنج خسته کننده خود جدا شود، اما این شور و شوق کوتاه مدت بود. فروشندگان در 14 جولای قیمت را به محدوده بازگرداندند که نشان می دهد خرس ها در سطوح بالاتر فعال هستند. با این حال، یک نشانه مثبت این است که گاوها قیمت بیت کوین را بالای 30000 دلار نگه داشته اند.

انتظار می رود ناظران بازار از نزدیک روند بررسی پیشنهادهای مختلف صندوق قابل معامله در بورس (ETF) را برای یک ETF بیت کوین دنبال کنند که یکی از برجسته ترین آنها پیشنهاد BlackRock است. جالب توجه است که طبق گفته اریک بالچوناس و جیمز سیفارت، از بلومبرگ اینتلیجنس، از 550 درخواست ETF توسط بلک راک، تنها یک درخواست رد شده است.

حتی در حالی که بیت کوین ادغام می شود و منتظر محرک بعدی آن است، چندین آلتکوین شاهد خرید قوی هستند. این امر تسلط بیت کوین بر بازار را به زیر 50 درصد رسانده است که نشان می دهد ممکن است معامله گران در کوتاه مدت به سرمایه گذاری در آلت کوین ها علاقه پیدا کنند.

بیت کوین در 13 ژوئیه بالای 31000 دلار بسته شد، اما نوسانات قیمت نشان داد که این یک تله گاوی بود زیرا خرس ها قیمت را به زیر سطح در 14 جولای رساندند. این نشان می دهد که خرس ها به شدت از منطقه بین 31000 تا 32400 دلار دفاع می کنند

تکنیکال بیت کوین ۲۶ تیر

تکنیکال بیت کوین ۲۶ تیر

عملکرد قیمت چند روز گذشته یک واگرایی نزولی در شاخص قدرت نسبی (RSI) ایجاد کرده است. این نشان دهنده ضعیف شدن حرکت صعودی و کاهش تمایل معامله گران به خرید بیت کوین است. خرس ها سعی خواهند کرد با پایین آوردن قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (30187 دلار) از مزیت خود استفاده کنند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، جفت BTC/USDT می تواند به میانگین متحرک ساده 50 روزه (28631 دلار) سقوط کند.

اگر گاوها بخواهند از کاهش قیمت جلوگیری کنند، باید به سرعت قیمت را به بالای 31000 دلار هدایت و حفظ کنند. این جفت پس از آن می تواند تا 32400 دلار صعود کند. شکستن و بسته شدن بالاتر از این سطح، مسیر را برای رسیدن به 40000 دلار باز می کند، زیرا هیچ مقاومت مهمی در این بین وجود ندارد.

تکنیکال بیت کوین ۲۶ تیر

تکنیکال بیت کوین ۲۶ تیر

این جفت از میانگین متحرک در نمودار چهار ساعته پایین‌ تر آمده است که نشان می‌دهد تقاضا در سطوح بالاتر کاهش می‌یابد. خرس‌ها باید تسلط را در دست بگیرند و قیمت را زیر 29500 دلار حفظ کنند تا اصلاح عمیق‌تری را آغاز کنند. این جفت ممکن است به 27500 دلار سقوط کند.

از طرف دیگر، گاوها باید قیمت بالای 31000 دلار را فشار داده و حفظ کنند تا حرکت صعودی را به سمت 32400 دلار شروع کنند. اگر قیمت از 32400 دلار کاهش یابد اما از 31000 دلار بازگردد، این نشان می‌دهد که گاوها سطح را به حمایت تغییر داده‌اند. این جفت ممکن است یک رالی را تا 40000 دلار آغاز کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT