تحلیل بیت کوین جولای ۲۰۲۴

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۴ تیر ۱۴۰۳

زمان مطالعه 3 دقیقه

بیت کوین که در هفته های گذشته بیش از 3 درصد کاهش یافت، این هفته چند درصد رشد قیمت را تجربه کرد. زیرا خرس ها فشار فروش خود را حفظ کردند. اگرچه قیمت به زیر قیمت واقعی کوتاه مدت 64,230 دلار سقوط کرد، خرس ها نتوانستند این اصلاح را عمیق تر کنند. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین ۴ تیر ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۴ تیر ۱۴۰۳

این نشان می دهد که گاوها در حال تلاش برای دفاع از سطح قیمت واقعی کوتاه مدت (STH-RP)، مبنای هزینه کل دارندگان بیت کوین هستند. کیف پول هایی که بیت کوین را به مدت 155 روز یا کمتر ذخیره می کنند.

بر اساس داده‌های به دست آمده، ضعف بیت‌کوین از ۱۳ ژوئن منجر به خروج پایدار از صندوق‌های معامله شده در بورس بیت‌کوین شده است.ویلی وو، تحلیلگر ارز دیجیتال، در پستی در توییتر گفت:

بهبود بیت کوین احتمالاً پس از نابودی «ماینرهای ضعیف» و بهبود هش ریت آغاز می شود. در سال 2020، هش ریت در 8 روز بهبود یافت. در سال 2017، بهبودی 24 روز طول کشید.

این تحلیلگر افزود:

کاپیتولاسیون یا تسلیم شدن ماینرها پس از هاوینگ در سال جاری زمان زیادی می برد، احتمالاً به دلیل “کتیبه های معمولی بیت کوین که سود را افزایش می دهد.”

اگر بیت کوین شروع به معامله بالای 64602 دلار کند، احتمالاً یک سیگنال خرید برای آلتکوین های منتخب باشد.

بیت کوین در 21 ژوئن به زیر سطح حمایت 64602 دلار رسید، اما خرس ها نتوانستند از مزیت خود استفاده کنند. این نشان می‌دهد که فروش در سطوح پایین‌تر متوقف می‌شود. گاوها باید قیمت را بالاتر از میانگین متحرک هدایت کنند تا خرس‌هارا به دام بیاندازند. اگر این کار را انجام دهند، جفت ارز BTC/USDT احتمالاً شتاب بیشتری خواهد گرفت و به 70,000 دلار و سپس به 72,000 دلار افزایش می یابد.

تکنیکال بیت کوین ۴ تیر ۱۴۰۳

تکنیکال بیت کوین ۴ تیر ۱۴۰۳

انتظار می‌رود که خرس‌ها دفاعی قوی در منطقه 72000 تا 73777 دلاری داشته باشند.در مقابل، اگر قیمت از سطح فعلی یا میانگین‌های متحرک کاهش یابد، این نشان می‌دهد که این احساسات منفی باقی می‌ماند و تریدرها در حال فروش در رالی هستند. این احتمال اصلاح عمیق‌تر را به 60000 دلار افزایش می‌دهد.

نمودار 4 ساعته نشان می‌دهد که گاوها در حال تلاش برای بهبود هستند، که با فروش در 20-EMA مواجه است. اگر قیمت بیت کوین پایین تر ادامه پیدا کند، خرس ها دوباره سعی می کنند جفت ارز را به زیر 63379 دلار کاهش دهند و حرکت نزولی را از سر بگیرند. اگر آنها این کار را انجام دهند، جفت ارز ممکن است به 60000 دلار سقوط کند.

تکنیکال بیت کوین ۴ تیر ۱۴۰۳

تکنیکال بیت کوین ۴ تیر ۱۴۰۳

با این حال، واگرایی مثبت در شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می دهد که فشار فروش ممکن است کاهش یابد. گاوها در یک استراحت قدرت می گیرند و بالاتر از میانگین متحرک 50 ساده بسته می شوند. این جفت ارز می تواند به 67000 دلار و پس از آن به 70000 دلار افزایش یابد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT