تحلیل تکنیکال بیت کوین ۷ آبان

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۷ آبان

بیت کوین در این هفته بیش از ۲٪ کاهش داشته است، اما نشانه مثبت این است که خریداران اجازه نداده‌اند قیمت در زیر سطح ۶۵٬۰۰۰ دلار بماند. در ادامه به تحلیل تکنیکال بیت کوین ۷ آبان می پردازیم.

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۷ آبان

فروشندگان در تاریخ ۲۵ اکتبر تلاش کردند که بیت کوین را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۶٬۲۰۱) بکشانند، اما خریداران با قدرت از این سطح دفاع کردند. این موضوع نشان می‌دهد که احساسات در بازار همچنان مثبت است و معامله‌گران در کف‌ها به خرید روی آورده‌اند.

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۷ آبان

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۷ آبان

خریداران باید قیمت را به بالای ۶۹٬۵۵۰ دلار برسانند تا از ادامه روند صعودی به سمت بالای محدوده در ۷۳٬۷۷۷ دلار خبر دهد. در ۷۰٬۰۰۰ دلار مقاومت وجود دارد، اما احتمال عبور از این سطح زیاد است. قیمت بیت کوین ممکن است به ۷۲٬۰۰۰ دلار برسد که انتظار می‌رود خریداران با مقاومت قابل‌توجهی از سوی فروشندگان مواجه شوند.

در سمت نزولی، فروشندگان در صورت شکست و بسته شدن قیمت به زیر ۶۵٬۰۰۰ دلار برتری خواهند یافت. اگر این اتفاق رخ دهد، قیمت بیت کوین می‌تواند به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۶۳٬۲۵۹ دلار، موج قرمز رنگ) و سپس به سطح حمایتی کلیدی در ۶۰٬۰۰۰ دلار کاهش یابد.

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۷ آبان

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۷ آبان

شیب میانگین‌های متحرک در نمودار ۴ ساعته مسطح شده‌اند و شاخص قدرت نسبی (RSI) کمی بالاتر از نقطه میانی قرار دارد که نشان‌دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است.

خریداران باید قیمت را به بالای خط روند نزولی برسانند تا برتری با آنان باشد. در این صورت، قیمت می‌تواند تا ۷۰٬۰۰۰ دلار رشد کند. اما، شکست و بسته شدن قیمت به زیر ۶۶٬۵۰۰ دلار، برتری را به فروشندگان می‌دهد. در این شرایط، قیمت می‌تواند به ۶۵٬۰۰۰ دلار سقوط کند که همچنان به‌عنوان سطح کلیدی برای نظارت مطرح است. اگر این سطح حمایتی شکسته شود، قیمت بیت کوین ممکن است به ۶۲٬۰۰۰ دلار کاهش یابد

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT