تحلیل تکنیکال تون کوین (TON) ۱۲ مهر

تحلیل تکنیکال تون کوین (TON) ۱۲ مهر

زمان مطالعه 2 دقیقه

در ۲۸ سپتامبر، قیمت تون‌کوین (TON) برای اولین بار در بیش از یک ماه گذشته به ۶ دلار رسید. اما این آلت‌کوین نتوانست در این سطح باقی بماند و به ۵.۴۰ دلار کاهش یافت. در این پست به تحلیل تکنیکال تون کوین (TON) ۱۲ مهر می پردازیم.

تحلیل تکنیکال تون کوین (TON) ۱۲ مهر

علی‌رغم تلاش‌های اخیر برای بازیابی، قیمت تون‌کوین همچنان با چالش‌هایی روبرو است و احتمال کاهش بیشتر آن وجود دارد. برای مثال، میانگین‌های متحرک نمایی ۲۰ و ۵۰ روزه بالاتر از قیمت این ارز دیجیتال قرار دارند که نشانه‌ای از روند نزولی است.

علاوه بر این، میانگین متحرک ۵۰ روزه (زرد) به بالای میانگین متحرک ۲۰ روزه (آبی) عبور کرده که نشان‌دهنده تقاطع مرگ و احتمال کاهش بیشتر قیمت است.

تحلیل تکنیکال تون کوین (TON) ۱۲ مهر

تحلیل تکنیکال تون کوین (TON) ۱۲ مهر

در همین حال، داده‌های آنچین نشان می‌دهند که زیان‌های تحقق‌یافته برای تون‌کوین افزایش یافته است. روز گذشته، دارندگان این ارز دیجیتال روی ۷۸۸ هزار توکن متحمل ضرر شدند. افزایش زیان‌های تحقق‌یافته نشان‌دهنده کاهش اعتماد سرمایه‌گذاران به بازیابی قیمت است.

در نتیجه، کاهش فشار خرید مانع از بازگشت ارزش از دست رفته می‌شود. اگر این روند ادامه یابد، احتمال افت بیشتر قیمت وجود خواهد داشت.

در حال حاضر، قیمت تون‌کوین به زیر سطح حمایتی ۵.۴۱ دلار سقوط کرده و ممکن است گاوها نتوانند از کاهش قیمت به زیر ۵ دلار جلوگیری کنند. همچنین، مقاومت ۵.۶۸ دلاری می‌تواند بازگشت تون‌کوین را دشوار کند.

بنابراین، احتمال کاهش بیشتر قیمت تا ۴.۸۹ دلار وجود دارد. در یک سناریوی بسیار نزولی، قیمت ممکن است حتی به ۴.۶۳ دلار برسد.

تحلیل تکنیکال تون کوین (TON) ۱۲ مهر

تون کوین (TON) ۱۲ مهر

از سوی دیگر، اگر گاوها بتوانند مقاومت ۵.۶۸ دلار را بشکنند، این سناریوی نزولی باطل شده و قیمت ممکن است در یک سناریوی بسیار صعودی تا ۶.۶۹ دلار یا حتی ۷.۲۹ دلار افزایش یابد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT