تکنیکال ریپل ۹ مهر ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال ریپل ۹ مهر ۱۴۰۳

زمان مطالعه < 1 دقیقه

قیمت ریپل یک الگوی مثلث صعودی تشکیل داده است که با بسته شدن بالای ۰.۶۴ دلار کامل شده است. در این پست به تحلیل تکنیکال ریپل ۹ مهر ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال ریپل ۹ مهر ۱۴۰۳

اکنون ریپل می‌تواند رالی خود به سمت ۰.۷۴ دلار را آغاز کند. این سطح در چند ماه گذشته به عنوان یک مانع مهم عمل کرده و بنابراین فروشندگان تلاش خواهند کرد تا دوباره از آن دفاع کنند. با این حال، اگر خریداران پیروز شوند، قیمت ریپل ممکن است به هدف الگو در ۰.۹۰ دلار برسد.

در مقابل، اگر قیمت با شیب تندی از سطح فعلی کاهش یابد و به زیر ۰.۶۴ دلار برسد، نشان‌دهنده این است که شکست صعودی اخیر ممکن است یک تله گاوی بوده باشد. در این صورت، قیمت ممکن است به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰٫۵۸ دلار) کاهش یابد.

تکنیکال ریپل ۹ مهر ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال ریپل ۹ مهر ۱۴۰۳

نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد که خریداران مقاومت ۰.۶۴ دلار را شکسته‌اند که نشان‌دهنده خرید قوی در سطوح بالاتر است. اگر قیمت بالای ۰.۶۴ دلار حفظ شود، ریپل می‌تواند به سمت ۰.۷۴ دلار حرکت کند.

از طرفی، فروشندگان احتمالاً برنامه‌های دیگری دارند. آنها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به زیر ۰.۶۴ دلار بکشانند و خریداران تهاجمی را به دام بیندازند. در این صورت، قیمت می‌تواند تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد. خریداران باید از این سطح دفاع کنند تا مومنتوم صعودی حفظ شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT