تکنیکال سوی (SUI) ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال سوی (SUI) ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

سوی (SUI) در 8 آگوست بالاتر از میانگین های متحرک و خط روند نزولی صعود کرد که نشان دهنده تغییر روند در کوتاه مدت است. در ادامه به تحلیل تکنیکال سوی (SUI) ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال سوی (SUI) ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

میانگین های متحرک در آستانه تکمیل یک متقاطع صعودی هستند و RSI در محدوده مثبت قرار دارد و نشان می دهد که گاوها کنترل را در دست دارند. اگر خریداران قیمت را بالاتر از خط روند نزولی حفظ کنند، جفت ارز SUI/USDT می تواند تا 1.17 دلار و پس از آن به 1.44 دلار افزایش یابد.

تکنیکال سوی (SUI) ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

سوی (SUI) ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

میانگین های متحرک سطوح حمایت مهمی هستند که باید در جهت نزولی آنها را در نظر داشته باشیم. شکستن و نزدیک شدن به زیر میانگین های متحرک نشان می دهد که خرس ها به فروش خود در رالی ادامه می دهند. ممکن است جفت ارز به 0.60 دلار سقوط کند.

تکنیکال سوی (SUI) ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

سوی (SUI) ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که خرس ها در تلاشند تا رالی بهبودی را در مقاومت 0.95 دلار متوقف کنند. نمودار متحرک نمایی 20 روزه سطح حمایت بسیار مهمی است که باید آن را در نظر گرفت. اگر قیمت از این سطح بازگردد، نشان دهنده این است که گاوها همچنان در کنترل هستند. که احتمال صعود به بالای 0.95 دلار را افزایش می دهد. سپس ممکن است جفت ارز به سمت 1.15 دلار صعود کند.

برعکس، اگر قیمت به زیر 20-EMA برسد، نشان می‌دهد که تریدرها در حال از دست دادن سود هستند. خرس‌ها سپس سعی می‌کنند قیمت را به زیر 0.80 دلار کاهش دهند و کنترل را به دست آورند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT