تکنیکال سینتتیکس (SNX) ۲ مرداد

تحلیل تکنیکال سینتتیکس (SNX) ۲ مرداد ۱۴۰۲

سینتتیکس (SNX) در تلاش است تا از الگو خارج شود، اما گاوها در منطقه بین 3.40 تا 3.56 دلار با مقاومت روبرو هستند. در این پست به تحلیل تکنیکال سینتتیکس (SNX) ۲ مرداد ۱۴۰۲ می پردازیم.

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال سینتتیکس (SNX) ۲ مرداد ۱۴۰۲

تکنیکال سینتتیکس (SNX) ۲ مرداد

تکنیکال سینتتیکس (SNX) ۲ مرداد

در طول عقب نشینی، گاوها اجازه ندادند که قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (2.56 دلار) برسد که یک نشانه مثبت است. این نشان می دهد که گاوها در حال خرید ارز SNX با کاهش قیمت هستند. خریداران مجدداً سعی خواهند کرد تا مقاومت پیش رو را بشکنند. اگر آنها بتوانند آن را انجام دهند، جفت SNX/USDT ممکن است یک رالی را به سمت مقاومت بعدی در 4.50 دلار آغاز کند.

خرس ها احتمالاً برنامه های دیگری دارند. آنها تلاش خواهند کرد تا روند افزایشی را متوقف کنند و قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه کاهش دهند. اگر این کار را انجام دهند، ممکن است جفت به SMA 50 روزه (2.19 دلار) سقوط کند.

تکنیکال سینتتیکس (SNX) ۲ مرداد

تکنیکال سینتتیکس (SNX) ۲ مرداد

نمودار چهار ساعته نشان می‌دهد که خرس‌ها قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه رسانده‌اند، اما گاوها در تلاش برای محافظت از SMA 50 روزه هستند. این نشان می دهد که سطوح پایین تر همچنان خریداران را جذب می کنند.

اگر گاوها قیمت را به بالای 3.15 دلار برسانند جفت می تواند مقاومت را در 3.30 دلار دوباره تست کند. این سطح مهمی است که باید مراقب آن بود، زیرا در صورت تسلیم شدن، جفت ممکن است مرحله بعدی صعود را از سر بگیرد و به 3.82 دلار برسد.

اگر خرس‌ها بخواهند از رالی جلوگیری کنند، باید قیمت را به زیر میانگین متحرک بکشند. سپس جفت می تواند تا 2.52 دلار سقوط کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT