تحلیل تکنیکال نات کوین ۲۶ خرداد

تحلیل تکنیکال نات کوین ۲۶ خرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

هفته دوم ژوئن شاهد نوسانات ارامی در بازار کریپتو بودیم، زیرا جریان انتشار داده‌های CPI یا شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده پامپ توکن هارا در لیست ارزش قیمتی ارزهای دیجیتال افزایش داد. در این پست به تحلیل تکنیکال نات کوین ۲۶ خرداد می پردازیم.

تحلیل تکنیکال نات کوین ۲۶ خرداد

شکست الگوی پرچم، نات کوین را برای صعود احتمالی به 0.028 دلار آماده کرد.
شکل‌گیری پایین‌ترین قیمت جدید نشان‌دهنده تغییر در احساسات بازار از فروش در افزایش به خرید در کاهش است.
حجم معاملات روزانه در نات کوین 1.139 میلیارد دلار است که نشان دهنده افزایش 30.7 درصدی است.
با این حال، اکثر ارزهای دیجیتال اصلی که تحت تاثیر بیت کوین و اتریوم روند رالی خود را ثبت میکنند، بدون حرکت صعودی همچنان در بی روندی به سر بردند. اما نات کوین علیرغم این شرایط پتانسیل خود را ثابت کرد و سیگنال صعودی ثبت کرد.

جریان قیمت نات کوین

پس از رسیدن به بالاترین قیمت تاریخ 0.028 دلار در 2 ژوئن، نات کوین وارد رالی اصطلاحی جدیدی شد. در شرایطی که قیمت بیت کوین شاهد سطح قیمت 71000 دلار بود، قیمت نات کوین 49 درصد سقوط کرد و به 0.0149 دلار رسید.

تحلیل تکنیکال نات کوین ۲۶ خرداد

تحلیل تکنیکال نات کوین ۲۶ خرداد

با این حال، با وجود عقب نشینی شدید، نات کوین اخیراً یکشنبه گذشته به نقطه عطف 40 میلیون کاربر فعال رسیده است. بنابراین، قیمت NOT توانست در اصلاح فیبوناچی 50 درصد، پایین‌ترین سطح را در 0.0149 دلار تشکیل دهد. در میان این جریان اصلاحی ، قیمت NOT شکل گیری یک الگوی ادامه صعودی تحت عنوان پرچم را نشان داد. تحت تأثیر پرچم صعودی، خریداران می‌توانند یک رالی را بالاتر از سقف 0.028 دلار و مانع 0.034 دلار حرکت دهند.

در تاریخ 12 ژوئن، در حالی که دارایی های دیجیتال پیشرو مانند بیت کوین و اتریوم نتوانستند رشد داده پس از CPI را حفظ کنند، قیمت Notcoin انعطاف پذیری قابل توجهی از خود نشان داد. بایننس همچنین با جفت‌های معاملاتی جدید پشتیبانی خود را اضافه کرد.

جریان رالی پس از شکست، ارزش این دارایی را 18.85 درصد افزایش داد و در حال حاضر در 0.01962 دلار معامله میشود، در حالی که ارزش کل بازار این توکن به 2.06 میلیارد دلار رسید.

Pivot Level: با پیش بینی Notcoin امکان ورود به حالت کشف قیمت، سطح پیوت مقاومت 0.034 دلار را نشان می دهد و به دنبال آن 0.038 دلار و 0.042 دلار به عنوان سطوح مقاومت قرار می گیرد.

شاخص جهت دار متوسط: افزایش در شیب ADX روزانه در 14 درصد، اصلاح اخیر را تشدید می کند و به خریداران در بازیابی حرکت صعودی کمک می کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT