تحلیل تکنیکال کاردانو 13 تیر

تحلیل تکنیکال کاردانو 13 تیر

رمزارز کاردانو(ADA) در نمودار خود ،یک نوع الگوی کف سه قلو شکل داده است. این ساختار تکنیکال معمولا شامل یک کف نوسانی است که قیمت یک بار به زیر آن منحرف می شودو در آخرین مرحله ، دارایی مورد نظر ، کف قیمتی شکل گرفته را مجددا مورد امتحان قرار می دهد و در اثر آن ، اغلب یک حرکت گاوی دنبال می شود. در این پست به تحلیل تکنیکال کاردانو 13 تیر می پردازیم.

تحلیل تکنیکال کاردانو 13 تیر

کف نوسانی برای کاردانو در 13 ژوئن (23 خرداد) در حدود سطح 0.435 دلاری شکل گرفت و ADA در 18 ژوئن(28 خرداد) به زیر آن منحرف شد. این کف نوسانی آخرین بار در 30 ژوئن(9 تیر) مورد امتحان قرار گرفت و این آلت کوین بدون هیچ نوسانی فعلا  در محدوده ثابتی رنج میزند.

عبور از مقاومت این الگو می‌تواند منجر به افزایش ۲۵ درصدی قیمت کاردانو به سطح 0.550 دلاری شود ،اما این روند با موانع و مقاومت هایی روبه رو است. طی این مسیر ، سد مقاومت 0.470 دلاری باید به یک کف حمایتی تبدیل شود که تارگت   0.550 دلاری حاصل شود.

تحلیل تکنیکال کاردانو 13 تیر

تحلیل تکنیکال کاردانو 13 تیر

علیرغم اینکه شرایط  برای صعود  کاردانو مهیا به نظر میرسد ، اما سناریوی صعودی منوط به این است که این آلتکوین از کف حمایت 0.435 دلاری جهش یابد و عدم انجام این کار منجر به ایجاد یک تصویر خرسی می شود. بسته شدن کندلی چهار ساعته زیر مانع فوق الذکر منجر به باطل شدن این ساختار تکنیکال می شود.

در چنین شرایطی، ADA ملزم است که به بالای سطح مذکور بازیابی شود تا یک بار دیگر شانس آغاز روند صعودی را داشته باشد. عدم انجام این کار منجر به کاهش 12 درصدی قیمت به سطح حمایت هفتگی در 0.380 دلاری خواهد شد.

منبع:FXSTREET

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT