تکنیکال کاردانو ۱۵ خرداد

تحلیل تکنیکال کاردانو ۱۵ خرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز کاردانو(ADA) در 26 می(5خرداد) از محدوده قیمتی ، 0.487 دلار الی 0.614 دلار ، خارج شد که یک سیگنال گاوی بود زیرا این رمزارز در اثر این حرکت ، با شدت افزایش یافت و قیمت ADA به میزان 55 درصد رشد کرد. در این پست به تحلیل تکنیکال کاردانو ۱۵ خرداد می پردازیم.

تحلیل تکنیکال کاردانو ۱۵ خرداد

این روند صعودی منجر به افزایش قیمت کاردانو به بالای سطح 0.614 دلاری شد و از مانع 0.677 دلاری عبور کرد. با توجه به روند صعودی شدید و سیو سود سرمایه گذاران ، ADA شروع به عقب نشینی کرد. کاردانو در راستای یافتن سطوح پایدار ، نقطه میانی محدوده فوق الذکر در 0.551 دلار را مورد امتحان قرار داد.

سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که ADA از سد 0.541 دلاری با موفقیت عبور کند. جهش کاردانو از حمایت 0.516 دلاری به احتمال زیاد خریداران حاشیه ای را وارد بازار خواهد کرد.

در نتیجه، افزایش مجدد فشار خرید می‌تواند باعث رشد قیمت کاردانو به میزان 52 درصد شود و در اثر آن ، قیمت در مسیر رشد به سمت سطح 0.785 دلار و مقاومت 0.90 دلاری قرار می گیرد.

تکنیکال کاردانو ۱۵ خرداد

تکنیکال کاردانو ۱۵ خرداد

نمودار روزانه جفت ارز ADA/USDT 

صرف نظر از دورنگار گاوی ، در صورتی که فروشندگان به فروش این رمزارز ادامه دهند ، امکان از دست رفتن کف حمایت 0.516 دلاری محتمل به نظر می رسد. در چنین شرایطی، اگر قیمت کاردانو با کندلی چهار ساعته زیر سطح 0.47 دلاری بسته شود، سناریوی گاوی باطل خواهد شد و قیمت به کف پایین تری خواهد رسید. در اثر این تحولات ، ADA می تواند در مسیر سقوط به سمت سطح 0.397 دلاری قرار گیرد.

منبع: fxstreet

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT