تحلیل قیمت اتریوم ۱۴ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل قیمت اتریوم ۱۴ مرداد ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت اتریوم (ETH) در منطقه‌ای حیاتی قرار گرفته و احتمال کاهش آن به زیر ۲۸۰۰ دلار وجود دارد. در این میان، معامله‌گران و تحلیلگران ارزهای دیجیتال بر این باورند که حرکت بعدی اتریوم، نه تنها برای آینده خود این رمزارز، بلکه برای بیت‌کوین هم حیاتی است. در این پست به تحلیل قیمت اتریوم ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل قیمت اتریوم ۱۴ مرداد ۱۴۰۳

مایکل ون‌ده‌پوپ، بتحلیلگر، در پستی که در تاریخ ۳ آگوست منتشر کرد، نوشت که اتریوم به حمایت حیاتی خود نزدیک شده و اگر این سطح از دست برود، احتمال آزمایش مجدد سطوح کمتر از ۲۸۰۰ دلار، به عنوان آخرین اصلاح بزرگ وجود دارد.

در چنین حالتی، قیمت بیت‌کوین هم ممکن است به ۶۰ هزار دلار برسد.

سایر معامله‌گران نیز اشاره کرده‌اند که قیمت اتریوم ممکن است قبل از هرگونه بازیابی، به زیر ۲۸۰۰ دلار کاهش یابد. از طرفی، معامله‌گری به نام Crypto Wealth بیان کرده که تنها سطح دیگری که قیمت اتریوم ممکن است پیش از یک بازگشت کامل به آن برسد، حدود ۲۷۰۰ دلار است.

تحلیل قیمت اتریوم ۱۴ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل قیمت اتریوم ۱۴ مرداد ۱۴۰۳

در همین حال، Crypto Poseidon می‌گوید که در این مرحله، قیمت اتریوم باید به کف قبلی خود یعنی ۲۸۰۰ دلار برسد و سپس، بررسی شود که آیا تقاضا برای خرید در محدوده قیمتی ۲۵۰۰ تا ۲۷۰۰ دلار وجود دارد یا خیر.

در زمان نگارش این خبر، اتریوم در محدوده ۲۸۸۵ دلار معامله می‌شود و از ۲۸ جولای، یک افت ۱۱.۰۹ درصدی را ثبت کرده است. بر اساس داده‌های موجود، یک کاهش جزئی به ۲۸۰۰ دلار منجر به از دست رفتن ۲۵۹.۴۶ میلیون دلار پوزیشن لانگ خواهد شد.

تحلیل قیمت اتریوم ۱۴ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل قیمت اتریوم ۱۴ مرداد ۱۴۰۳

با توجه به وضعیت ناپایدار فعلی اتریوم، ون‌ده‌پوپ اشاره کرده که در کوتاه‌مدت امکان بازگشت مجدد وجود دارد. او گفته که اگر اتریوم از همین محدوده به سمت بالا حرکت کند، زمان جشن گرفتن خواهد بود.

در همین حال، داده‌ها نشان می‌دهند که از تاریخ ۲۹ جولای تا ۲ آگوست، صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم در مجموع شاهد خروج ۱۶۹.۴ میلیون دلار سرمایه بوده‌اند.

با این حال، کاتالین تیشاوزر، رئیس بخش تحقیقات سرمایه‌گذاری در بانک سیگنوم (Sygnum)، گفته که صندوق‌های ETF اتریوم ممکن است در سال اول معاملات خود تا ۱۰ میلیارد دلار دارایی جذب کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT