تحلیل قیمت ایگن‌ لیر (EIGEN) ۱۱ مهر

تحلیل قیمت ایگن‌ لیر (EIGEN) ۱۱ مهر : صعود به ۱۰۰ ارز برتر

زمان مطالعه 2 دقیقه

توکن بومی پروتکل ایگن‌لیر (EIGEN) پس از عرضه و آغاز معاملات خود در ۱ اکتبر، اکنون به رتبه ۸۵ فهرست رمزارزهای برتر بر اساس ارزش بازار دست یافته است. در این پست به تحلیل قیمت ایگن‌ لیر (EIGEN) ۱۱ مهر می پردازیم.

تحلیل قیمت ایگن‌ لیر (EIGEN) ۱۱ مهر

این توکن طی روز گذشته در محدوده قیمتی ۳.۵۰ تا ۴.۵۰ دلار معامله شده و اکنون با افتی ۸.۳ درصدی، در محدوده ۳.۹ دلار در نوسان است.

در این میان، ارزش بازار ایگن‌لیر با رشدی ۱۰۰ درصدی، به بیش از ۷۳۰ میلیون دلار رسیده است. حجم معاملات روزانه این رمزارز نیز با بیش از ۱۵۰ درصد افزایش، حدود ۸۲۵ میلیون دلار است.

ایگن‌لیر در ماه می ایردراپ توکن خود را برگزار کرد، اما امکان انتقال و خرید و فروش این توکن‌ها تا شروع ماه اکتبر وجود نداشت. پیش از عرضه رسمی، قیمت ایگن‌لیر در معاملات غیررسمی از ۲ دلار در ماه آگوست به ۳.۵۰ دلار در سپتامبر رسید که با قیمت کنونی آن مطابقت دارد.

ایگن‌لیر با نوآوری‌های خود در اکوسیستم اتریوم مورد توجه قرار گرفته است. این پروتکل به کاربران اجازه می‌دهد تا با واریز توکن‌هایی مانند EIGEN، به تأمین امنیت شبکه‌های دیگر کمک کنند و در عوض، پاداش دریافت نمایند.

تحلیل قیمت ایگن‌ لیر (EIGEN) ۱۱ مهر

تحلیل ایگن‌ لیر (EIGEN) ۱۱ مهر

لازم به ذکر است که پروتکل‌های دیگری مانند آرپا نتورک (Arpa Network) نیز به کاربران خود پاداش‌هایی در قالب توکن‌های ETH و EIGEN می‌دهند.

طبق داده‌های دیفای‌لاما (DefiLlama)، تا تاریخ ۳۰ سپتامبر، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در پروتکل ایگن‌لیر نزدیک به ۱۲ میلیارد دلار بوده است

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT