تحلیل قیمت بیت کوین ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل قیمت بیت کوین ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

بیت کوین در 8 آگوست افزایش یافت و به میانگین های متحرک رسید که نشان می دهد گاوها به شدت در سطوح پایین تری در حال خرید بیت کوین بوده اند. در این پست به تحلیل قیمت بیت کوین ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل قیمت بیت کوین ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

خرس‌ها تلاش می‌کنند تا بهبود را در میانگین‌های متحرک متوقف کنند، اما یک علامت مثبت به نفع گاوها این است که آنها زمین زیادی را به فروشندگان واگذار نکرده‌اند، که چشم انداز صعودی از میانگین متحرک را بهبود می بخشد.

اگر این اتفاق بیفتد، جفت ارز BTC/USDT ممکن است تا 70000 دلار افزایش یابد. انتظار می‌رود که خرس‌ها دفاعی قوی در منطقه 70000 تا 73777 دلاری داشته باشند.

برعکس، اگر قیمت از سطح فعلی پایین بیاید و به زیر 59500 دلار برسد، نشان می‌دهد که خرس‌ها در تلاش برای بازگشت هستند. سپس این جفت ارز می تواند به سمت حمایت 55724 دلار سقوط کند.

میانگین‌های متحرک یک متقاطع صعودی را در نمودار 4 ساعته تکمیل کرده‌اند و RSI بالاتر از نقطه میانی است که نشان می‌دهد گاوها برتری جزیی دارند. خریداران باید قیمت را به بالای 62745 دلار برسانند تا قدرت بیشتری کسب کنند. این جفت ارز ممکن است سپس به 66850 دلار و بعداً به 70000 دلار صعود کند.

تحلیل قیمت بیت کوین ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

قیمت بیت کوین ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

اگر خرس‌ها بخواهند از حرکت صعودی جلوگیری کنند، باید قیمت بیت کوین را به زیر میانگین‌های متحرک برگردانند. این جفت ارز سپس ممکن است به حمایت 55724 دلار سقوط کند، جایی که خریداران احتمالا وارد عمل خواهند شد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT