تحلیل قیمت بیت کوین ۲۲ مهر

تحلیل قیمت بیت کوین ۲۲ مهر : در مسیر ۶۳ هزار

روز شنبه، خریداران بیت‌کوین (BTC) تلاش دیگری برای تثبیت قیمت این ارز دیجیتال بالای سطح ۶۳ هزار دلار انجام دادند. این در حالی است که میزان بسته‌های محرک مالی اعلام‌شده توسط چین کمتر از انتظار بوده و احتمال انتقال سرمایه به بازار سهام این کشور کاهش یافته است. در این پست به تحلیل قیمت بیت کوین ۲۲ مهر می پردازیم.

تحلیل قیمت بیت کوین ۲۲ مهر

لان فوآن، وزیر دارایی چین، در جلسه‌ای اعلام کرد که حمایت بیشتری از بخش مسکن و دولت‌های محلی بدهکار انجام خواهد شد، اما جزییات بیشتری درباره برنامه‌های دولت برای افزایش مصرف داخلی ارائه نکرد.

اقتصاددانان بر این باورند که این برنامه‌ها برای جلوگیری از تورم منفی در اقتصاد بزرگ چین ضروری هستند. وزارت دارایی چین همچنین از افزایش بدهی خبر داد، اما اطلاعات دقیقی درباره بسته‌های محرک مالی منتشر نکرد که این موضوع ممکن است فعالان بازار را ناامید کند.

تحلیلگران معتقدند که در هفته آینده بازار سهام چین ممکن است واکنش منفی نشان دهد و این مسئله، سرمایه‌گذاران بزرگ را از انتقال سرمایه از بازار ارزهای دیجیتال به بازار سهام بازخواهد داشت.

تحلیل قیمت بیت کوین ۲۲ مهر

تحلیل بیت کوین ۲۲ مهر

بر اساس داده‌های بازار، هرچند قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته به بالای ۶۳۴۰۰ دلار رسید، اما نتوانست این سطح را حفظ کند و اکنون به محدوده ۶۲۸۸۰ دلار عقب‌نشینی کرده است.

اگر قیمت بیت‌کوین بتواند بر خط روند نزولی خود غلبه کند، این به معنی پایان نزول از سقف ماه سپتامبر و ادامه روند صعودی از کف‌های اوایل سپتامبر، یعنی زیر ۵۳ هزار دلار خواهد بود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT