قیمت تون کوین (TON) ۱۹ شهریور

تحلیل قیمت تون کوین (TON) ۱۹ شهریور

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت تون کوین (TON) در ۲۴ ساعت گذشته ۴.۵۶ درصد افزایش یافته و اکنون به ۴.۹۱ دلار رسیده است. با وجود این رشد، همچنان فشارهایی بر روی این ارز دیجیتال وجود دارد که ممکن است مانع بازیابی پایدار قیمت آن شود. در این پست به تحلیل قیمت تون کوین (TON) ۱۹ شهریور می پردازیم.

تحلیل قیمت تون کوین (TON) ۱۹ شهریور

تون کوین در تلاش است تا سطح ۵ دلار را دوباره تست کند، اما تحلیل‌های درون‌زنجیره‌ای نشان می‌دهند که برخی از فعالان بازار، ممکن است جلوی حرکت صعودی آن را بگیرند.

طبق داده‌های پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment)، نسبت حجم معاملات روزانه در سود به ضرر به بالاترین سطح خود از فوریه رسیده است.

این موضوع نشان‌دهنده افزایش فعالیت‌های مرتبط با برداشت سود در بازار است. وقتی این شاخص بالا می‌رود، فروش‌های سودمحور افزایش یافته و احتمال توقف روند صعودی بیشتر می‌شود.

در همین راستا، شاخص گاوی و خرسی (Bulls and Bears) هم نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد فروشندگان بیشتر از خریداران بوده است، که این موضوع احتمال پایان یافتن رشد اخیر تون کوین را افزایش می‌دهد.

قیمت تون کوین اخیراً از سطح ۴.۶۱ دلار بازگشته و اکنون در محدوده ۴.۹۰ دلار در حال معامله است، اما قصد دارد سطح ۵ دلار را فتح کند. با این حال، شاخص قدرت نسبی استوکاستیک (Stoch RSI) هم نشان می‌دهد که ممکن است این تلاش موفقیت‌آمیز نباشد.

قیمت تون کوین (TON) ۱۹ شهریور

قیمت تون کوین (TON) ۱۹ شهریور

با توجه به نمودار بالا، شاخص Stoch RSI همچنان زیر خط خنثی قرار دارد که حاکی از آن است که قیمت تون کوین ممکن است بخشی از سودهای اخیر خود را از دست بدهد.

اگر این موضوع تأیید شود، احتمال کاهش قیمت تا سطح ۴.۶۹ دلار وجود دارد. در صورت از دست دادن این سطح، قیمت می‌تواند تا ۴.۴۷ دلار نیز پایین بیاید.

با این حال، اگر فشار فروش کاهش یابد و سودهای تحقق‌یافته کمتر شود، تون کوین می‌تواند از این رکود خارج شده و به‌آرامی به سمت ۵.۲۵ دلار حرکت کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT