تحلیل قیمت تون کوین ۲۸ مهر

تحلیل قیمت تون کوین ۲۸ مهر

احساسات بازار در مورد تون‌کوین (TON) همچنان مثبت است و به نظر می‌رسد قیمت این ارز دیجیتال در آستانه غلبه بر مقاومت‌ پیش‌ روی خود قرار دارد. در این پست به تحلیل قیمت تون کوین ۲۸ مهر می پردازیم.

تحلیل قیمت تون کوین ۲۸ مهر

این توکن برای مدتی در یک محدوده افقی معامله شده و تحلیل‌های تکنیکال نشان می‌دهد که ممکن است قیمت تا آخر هفته از مقاومت ۶ دلاری عبور کند.

قیمت تون‌کوین پس از دستیابی به سقف تاریخی خود یعنی ۸.۲۴ دلار، روندی نزولی داشته و در حال حاضر حدود ۳۶ درصد نسبت به این محدوده کاهش یافته است. با این حال، روند نزولی در چند روز گذشته با حضور گاو‌ها متوقف و به روند افقی تبدیل شده است.

در حال حاضر، اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) در محدوده پایین‌تر از خط میانی (۵۰) قرار گرفته و نشان می‌دهد که تون‌کوین در فاز انباشت قرار دارد. علاوه بر این، حجم معاملات کاهش یافته اما پیش‌بینی می‌شود به زودی با افزایش این شاخص، تغییر شدیدی در قیمت به وقوع بپیوندد.

تحلیل قیمت تون کوین ۲۸ مهر

قیمت تون کوین ۲۸ مهر

اکنون تون‌کوین در آستانه پایان فاز انباشت قرار گرفته است که در تعیین سرنوشت آن اهمیت بالایی دارد. با توجه به حرکت قیمت در یک الگوی کنج نزولی، احتمال شکست صعودی بالاست، با این حال، هنوز نمی‌توان احتمال سقوط را نادیده گرفت.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT