تحلیل قیمت سولانا ۱ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل قیمت سولانا ۱ شهریور ۱۴۰۳

زمان مطالعه < 1 دقیقه

در هفته‌های اخیر، قیمت سولانا به ۱۶۳.۶۰ دلار رسید که امیدها را برای بازگشت به سطح ۲۰۰ دلار زنده کرد. با این حال، این ارز دیجیتال اکنون با افتی حدودا ۱۳ درصدی به محدوده ۱۴۲ دلار برگشته است. در این پست به تحلیل قیمت سولانا ۱ شهریور ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل قیمت سولانا ۱ شهریور ۱۴۰۳

به گفته تحلیلگران، اگر این روند نزولی ادامه یابد، سولانا ممکن است به سطوح پایین‌تری نیز سقوط کند. تحلیل‌های اخیر نشان می‌دهند که شاخص مکدی (MACD) در نمودار روزانه سولانا در وضعیت منفی قرار دارد، که نشانه‌ای از کاهش شتاب صعودی و احتمال ادامه کاهش قیمت است.

همچنین، سولانا نتوانسته است مقاومت ۱۶۳.۶۰ دلار را در دوره بین ۳۱ جولای و ۱۰ آگوست بشکند و پس از تلاش برای یک بازیابی V شکل، دوباره کاهش یافته است.

در این میان، شاخص نوسانگر مهیب (AO) سولانا نیز در منطقه منفی قرار دارد که نشان‌دهنده کاهش شتاب صعودی قبلی است. بنابراین، اگر وضعیت فعلی تغییر نکند، احتمال کاهش بیشتر قیمت وجود دارد.

تحلیل قیمت سولانا ۱ شهریور ۱۴۰۳

سولانا ۱ شهریور ۱۴۰۳

اگر این روند نزولی ادامه یابد، احتمال از دست دادن حمایت حیاتی ۱۳۱.۰۶ دلار وجود دارد و قیمت ممکن است حتی به سمت ۱۲۱.۰۹ دلار سقوط کند.

با این حال، اگر گاوها موفق به حفظ این سطح حمایتی شوند، قیمت ممکن است دوباره به سمت بالا بازگردد و تا ۱۵۱.۹۸ دلار افزایش یابد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT