تحلیل قیمت شیبا اینو ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل قیمت شیبا اینو ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت شیبا اینو (SHIB) در چند هفته گذشته تغییر چندانی نداشته و همچنان در یک محدوده جانبی گیر کرده است. این ارز دیجیتال تلاش‌های متعددی برای خروج از این محدوده معاملاتی انجام داده، اما نتوانسته شتاب قابل توجهی را ایجاد کند که همین امر باعث نگرانی سرمایه‌گذاران و معامله‌گران شده است.در این پست به تحلیل قیمت شیبا اینو ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل قیمت شیبا اینو ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

شیبا در حال حاضر ۰.۰۰۰۰۱۳۴ دلار قیمت دارد و خطوط میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ و ۱۰۰ روزه آن در سطوح ۰.۰۰۰۰۱۸۱۳ و ۰.۰۰۰۰۱۵۹۷ دلار، مقاومت‌های مهمی را تشکیل داده‌اند. نحوه واکنش قیمت به این سطوح از اهمیت بالایی برخوردار است.

اگر قیمت شیبا اینو بر این سطوح غلبه کند، ممکن است روند صعودی قوی‌تری شکل بگیرد که نشان‌دهنده پایان دوره طولانی رکود خواهد بود. از سوی دیگر، حمایت ۰.۰۰۰۰۱۲۰۰ دلار نیز نقشی حیاتی در روند آتی این ارز دیجیتال دارد.

تحلیل قیمت شیبا اینو ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل قیمت شیبا اینو ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

در صورت کاهش قیمت به زیر این سطح، امکان سقوط بیشتر تا ۰.۰۰۰۰۱ دلار وجود خواهد داشت.

همان‌طور که در نمودار مشاهده می‌شود، قیمت در یک کانال نزولی موازی گیر کرده و اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز به مرز پایینی خود نزدیک شده است. این امر احتمال افت قیمت به منطقه حمایت پایین‌تر بین ۰.۰۰۰۰۰۹۹۱ و ۰.۰۰۰۰۰۹۲۷ دلار را افزایش می‌دهد.

این وضعیت ممکن است بن‌بست فعلی را طولانی‌تر کند و این امر به ویژه برای کسانی که به دنبال بازگشت صعودی هستند، نگران‌کننده است.

تحلیل قیمت شیبا اینو ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

قیمت شیبا اینو ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

شاخص‌های آن‌چین نشان می‌دهند که در حال حاضر، علاقه قابل توجهی برای خرید این توکن وجود ندارد، که این موضوع با احساسات متناقض بازار نسبت به شیبا اینو همخوان است.

به دلیل احتیاط معامله‌گران و انتظار برای شروع یک روند مشخص، حجم معاملات نیز نسبتاً پایین باقی مانده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT