تحلیل قیمت فلوکی (FLOKI) ۴ مهر ماه

تحلیل قیمت فلوکی (FLOKI) ۴ مهر ماه

زمان مطالعه 2 دقیقه

در یک سال گذشته، قیمت میم‌کوین فلوکی (FLOKI) بیش از ۸۰۰ درصد افزایش یافته و در هفت روز گذشته نیز حدود ۱۶ درصد رشد کرده است. این ارز دیجیتال اکنون پنجمین میم‌کوین بزرگ بازار محسوب می‌شود. در این پست به تحلیل قیمت فلوکی (FLOKI) ۴ مهر ماه می پردازیم.

تحلیل قیمت فلوکی (FLOKI) ۴ مهر ماه

در حالی که شاخص قدرت نسبی (RSI) هفت روزه در وضعیت خنثی قرار دارد، فلوکی پتانسیل بالایی برای رشد بیشتر نشان می‌دهد. این شاخص، سرعت و شدت تغییرات قیمت را اندازه‌گیری می‌کند و عدد ۵۱ برای RSI فلوکی نشان‌دهنده تعادل بین فشار خرید و فروش و وجود فضای کافی برای رشد است.

علاوه بر این، اندیکاتور ابرهای ایچیموکو در نمودار ۴ ساعته فلوکی، یک چشم‌انداز صعودی را نشان می‌دهند. در حال حاضر، قیمت فلوکی بالای ابر ایچیموکو قرار دارد و ابر سبز به معنای روند صعودی است.

همچنین، خط تنکان-سن (Tenkan-Sen- خط آبی در شکل زیر) بالای خط کیجون-سن (Kijun-Sen- خط قرمز) قرار گرفته که این نیز نشانه‌ای از حرکت صعودی است.

خط چیکو اسپن (Chikou Span- خط سبز) نیز بالاتر از قیمت فعلی است که نشان می‌دهد حرکت قیمت همچنان به نفع خریداران است. به طور کلی، این شاخص‌ها نشان می‌دهند که فلوکی می‌تواند در کوتاه‌مدت به روند صعودی خود ادامه دهد.

در زمان نگارش این خبر، فلوکی با ۶.۸۹ درصد افزایش نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۱۴۲ دلار معامله می‌شود و حجم معاملات روزانه آن نیز با یک رشد ۶۸.۴۷ درصدی، به بیش از ۲۴۴ میلیون دلار افزایش یافته است.

تحلیل قیمت فلوکی (FLOKI) ۴ مهر ماه

تحلیل قیمت فلوکی (FLOKI) ۴ مهر ماه

فلوکی اکنون در حال نزدیک شدن به سطح مقاومت ۰.۰۰۰۱۶۵۱ دلاری است. اگر این مقاومت شکسته شود، می‌تواند به نشانه‌ای از یک حرکت صعودی قوی‌تر تبدیل گردد که قیمت را به محدوده ۰.۰۰۰۳۴ دلار برساند.

این سطح بالاترین سطح قیمتی از ژوئن ۲۰۲۴ بوده و رسیدن به آن نشان‌دهنده تغییر روند بزرگ‌تر و افزایش قدرت خرید خواهد بود.

در مقابل و از دیدگاه نزولی، اگر فلوکی نتواند حمایت خود را در سطح ۰.۰۰۰۱۱ دلار حفظ کند قیمت ممکن است به محدوده ۰.۰۰۰۰۹ دلار برگردد و در صورت ادامه فشار نزولی، به ۰.۰۰۰۰۳۱ دلار کاهش یابد که این سطح، پایین‌ترین قیمت از مارس ۲۰۲۴ به شمار می‌رود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT