تحلیل قیمت میم کوین جدید DJT

تحلیل قیمت میم کوین جدید DJT : رشد ۱۵۰۰ درصدی

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت میم کوین جدید DJT بر بستر بلاکچین سولانا در پی انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه این توکن متعلق به دونالد ترامپ است، ۱۴۵۰ درصد افزایش یافته است. در این پست به تحلیل قیمت میم کوین جدید DJT می پردازیم.

تحلیل قیمت میم کوین جدید DJT

این رشد چشمگیر پس از توییت حساب کاربری پایرت وایرز (Pirate Wires) آغاز شد که ادعا می‌کرد DJT توکن رسمی ترامپ است و توسط پسرش، بارون ترامپ، هدایت می‌شود.

مایک سولانا (Mike Solana)، سردبیر پایرت وایرز، آدرس قرارداد این توکن را به اشتراک گذاشت، اما بعدا توضیح داد که مستقیما با ترامپ صحبت نکرده و فقط اطلاعات را از منابع خود گزارش می‌دهد.

داده‌های پلتفرم دکس اسکرینر (DEX Screener) نشان می‌دهد که DJT به طور موقت به ارزش بازار بیش از ۵ میلیون دلار رسیده بود، اما در حال حاضر این رقم به ۸۳۷ هزار دلار کاهش یافته است.

این شایعات و افزایش قیمت DJT باعث بحث و جدل زیادی در جامعه کریپتو شده است. تامی شاگنسی (Tommy Shaughnessy) ، هم‌بنیان‌گذار دلفی دیجیتال (Delphi Digital)، به کاربران توصیه کرده که احتیاط کنند و اشاره کرده که حساب پایرت وایرز ممکن است هک شده باشد و DJT یک کلاهبرداری باشد. او همچنین به نبود استخر نقدینگی قفل شده و تمرکز بالای توکن‌ها در دست دارندگان برتر اشاره کرده است.

از طرفی، شرکت تحلیل داده‌های بلاکچین بابل‌مپز (Bubblemaps) گزارش داده که ۶۷ درصد از عرضه DJT در یک گروه قرار دارد. بابل‌مپز همچنین اشاره کرده که نقدینگی متمرکز صرافی ریدیوم (Raydium) حدود ۴۳ درصد از عرضه را در اختیار دارد.

در همین حال، یک گروه دیگر ۴۶ درصد از عرضه را با انتقال‌ مقدار قابل‌توجهی از توکن به ۱۴۰ کیف پول در اختیار دارد.

تحلیل قیمت میم کوین جدید DJT

تحلیل قیمت میم کوین جدید DJT

با وجود تمام شک و تردیدها، برخی از اعضای جامعه کریپتو معتقدند که DJT ممکن است یک توکن رسمی از ترامپ باشد. با این حال، برخی از اعضا استدلال می‌کنند که عرضه ۱۰ میلیاردی توکن برای ترامپ غیرمعمول است و او ممکن است عرضه کوچکتر و با ارزش‌تر را ترجیح دهد.

قابل توجه است که همزمان با انتشار این اخبار، قیمت میم کوین‌های ماگا (MAGA)، دونالد ترمپ (TREMP) و سایر میم کوین‌های مرتبط با دونالد ترامپ، بیش از ۳۰ درصد سقوط کرده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT