تحلیل قیمت پپه ۹ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل قیمت پپه ۹ مرداد ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت پپه (PEPE) در حال تثبیت است و اگر تاریخ تکرار شود، ممکن است یک رالی ۱۰۰ درصدی را تجربه کند. به گفته تحلیلگران، فاز تثبیت فعلی پپه مشابه حرکت قیمت آن بین ماه‌های مارس و می است که منجر به یک رالی ۱۲۱ درصدی در حدود سه هفته شد. در این پست به تحلیل قیمت پپه ۹ مرداد ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل قیمت پپه ۹ مرداد ۱۴۰۳

این مرحله تثبیت شامل سه فاز قبل از شروع رالی است:

فاز انباشت: در این مرحله، سرمایه‌گذاران سازمانی در محدوده قیمتی مشخصی شروع به انباشت می‌کنند.

فاز دستکاری: در این مرحله، قیمت به منظور جذب فروشندگان کوتاه‌مدت کاهش می‌یابد، اما بازگشت ناگهانی آن، پوزیشن‌های شورت را به دام می‌اندازد.

فاز تثبیت قبل از پامپ: پس از پایان دستکاری بازار، قیمت به شدت افزایش می‌یابد. در مورد پپه، قبل از شروع یک رالی صعودی قوی، قیمت دوباره تثبیت شد.

در رالی قبلی، فاز سوم برای پپه، ده روز طول کشید و بریک‌اوت پس از تثبیت منجر به یک رالی ۱۲۱ درصدی شد که فاز چهارم بود. این الگوی فرکتال شباهت‌های قابل‌توجهی به فاز تثبیت فعلی دارد.

تحلیل قیمت پپه ۹ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل قیمت پپه ۹ مرداد ۱۴۰۳

در حال حاضر، پپه در محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۰۱۱۷ دلار معامله می‌شود و در مرحله نهایی تثبیت قرار دارد و آماده یک رالی بزرگ است. حد بالای این محدوده تثبیت با سطح مقاومتی ۰.۰۰۰۰۱۲۷ دلار منطبق است و شکست این سطح آغازگر رالی خواهد بود.

اهداف این رالی صعودی شامل سطوح فیبوناچی گسترشی ۱۶۱.۸ درصد و ۲۱۶.۸ درصد در قیمت‌های ۰.۰۰۰۰۱۹۸ دلار و ۰.۰۰۰۰۲۵۴ دلار است.

از طرفی، شاخص جهانی ورودی/خروجی پول (GIOM) نشان می‌دهد که هیچ مانع مهمی برای روند صعودی پپه وجود ندارد. تقریباً ۳۳,۳۰۰ آدرس که ۵۵ تریلیون پپه را در محدوده ۰.۰۱۱۰ تا ۰.۰۱۳۰ دلار خریداری کرده‌اند، در نقطه سر به سر هستند.

تحلیل قیمت پپه ۹ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل قیمت پپه ۹ مرداد ۱۴۰۳

از طرف دیگر، اگر قیمت پپه سطح حمایت کلیدی ۰.۰۰۰۰۱۰۷ دلار را در بازه روزانه بشکند، این فرضیه صعودی باطل شده و می‌تواند موجب کاهش ۱۰ درصدی قیمت به ۰.۰۰۰۰۰۹۶۸ دلار شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT