تحلیل قیمت چین‌لینک (LINK) ۱۷ مهر

تحلیل قیمت چین‌لینک (LINK) ۱۷ مهر

تحلیلگران بازار پیش‌بینی می‌کنند که ارزش بازار چین‌لینک (LINK) می‌تواند تا سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۵ به ۱۰۰ میلیارد دلار برسد. در حال حاضر، قیمت چین‌لینک بین ۱۰.۲۵ تا ۱۲.۳۸ دلار نوسان دارد و این محدوده به عنوان منطقه انباشت جدید برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شده است. در ادامه به تحلیل قیمت چین‌لینک (LINK) ۱۷ مهر می پردازیم.

تحلیل قیمت چین‌لینک (LINK) ۱۷ مهر

اگر ارزش بازار چین‌لینک به ۱۰۰ میلیارد دلار برسد، قیمت آن به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت. در حال حاضر، کل عرضه در گردش چین‌لینک ۶۲۶.۸ میلیون توکن است.

با این تعداد توکن، در صورت رسیدن ارزش بازار به ۵۰ میلیارد دلار، قیمت LINK به ۷۹.۷۷ دلار خواهد رسید و اگر ارزش بازار آن ۱۰۰ میلیارد دلار شود، قیمت چین‌لینک به ۱۵۹.۵۴ دلار افزایش خواهد یافت.

البته اگر تمام ۱ میلیارد توکن LINK در گردش باشد، قیمت تخمینی برای این سناریوها به ترتیب به ۵۰ و ۱۰۰ دلار کاهش پیدا می‌کند.

تحلیلگران چندین دلیل برای احتمال رسیدن ارزش بازار چین‌لینک به ۱۰۰ میلیارد دلار مطرح کرده‌اند. چین‌لینک نقش مهمی در فضای ارزهای دیجیتال ایفا می‌کند و در حوزه‌های مختلفی مانند خدمات اوراکل، دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) و شبکه‌های زیرساخت فیزیکی غیرمتمرکز (DePIN) فعالیت می‌کند.

علاوه بر این، چین‌لینک یک سطح حمایت قوی بین ۵ تا ۱۱.۵۰ دلار برای خود ایجاد کرده است. این محدوده انباشت به مدت سه سال حفظ شده و حتی در بدترین شرایط بازار در سال ۲۰۲۴، قیمت چین‌لینک در حدود ۱۱ دلار حمایت شد.

تحلیل قیمت چین‌لینک (LINK) ۱۷ مهر

تحلیل قیمت چین‌لینک (LINK) ۱۷ مهر

این موضوع نشان می‌دهد که یک افزایش قیمت شدید برای چین‌لینک می‌تواند این محدوده را به عنوان کف چرخه فعلی مشخص کند.

چین‌لینک همچنین با گسترش اکوسیستم خود و استفاده از پروتکل قابلیت همکاری بین زنجیره‌ای (CCIP) نقش بزرگی در توسعه دیفای دارد.

لازم به ذکر است که این پروتکل توانسته ارزش بازار دیفای را از زیر ۱۰۰ میلیون دلار به بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار برساند و در این مدت، قیمت LINK هم از کمتر از ۱ دلار به بیش از ۵۰ دلار افزایش یافت.

تحلیل قیمت چین‌لینک (LINK) ۱۷ مهر

تحلیل قیمت چین‌لینک (LINK) ۱۷ مهر

با توجه به این عوامل، تحلیلگران معتقدند که با شروع آلت‌سیزن، چین‌لینک یکی از بزرگترین برندگان بازار خواهد بود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT