تحلیلی قیمت شیبا ۱۶ مرداد ۱۴۰۳

تحلیلی قیمت شیبا ۱۶ مرداد ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

بر اساس داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم شیب‌برن (Shibburn)، نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو (SHIB) همزمان با افزایش قیمت آن، جهش چشمگیری داشته است. در این پست به تحلیلی قیمت شیبا ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیلی قیمت شیبا ۱۶ مرداد ۱۴۰۳

طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲.۷۶ میلیون توکن از گردش خارج شده‌ و این نرخ با افزایشی بیش از ۷۰۸ درصدی مواجه شده است. قیمت این میم‌کوین نیز در همین مدت با جهشی ۱۴ درصدی به ۰.۰۰۰۰۱۳۵۲ دلار رسیده است.

این افزایش قیمت پس از نزولی طولانی که از دوشنبه هفته گذشته آغاز شده بود، به وقوع پیوسته، با این حال، قیمت شیبا همچنان ۱۹ درصد پایین‌تر از هفته گذشته است.

در همین حال، حجم تراکنش‌های بزرگ شیبا نیز طی ۲۴ ساعت گذشته، با افزایشی ۵۸۸ درصدی به بالغ بر ۹ تریلیون توکن SHIB یا ۱۱۹.۸۲ میلیون دلار رسیده است.

این شاخص شامل تراکنش‌های با ارزش حداقل ۱۰۰ هزار دلار است که ۱۸۵ مورد از آن‌ها در دوره مورد بررسی شناسایی شده‌اند.

روز یکشنبه، توسعه‌دهنده ناشناس شیبا که با نام شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama) شناخته می‌شود، توییتی را منتشر کرد که هیجان جامعه شیبا را برانگیخت.

او در پاسخ به توییت صرافی هوبی که با انتشار تصویر یک سگ به شروع ماه ملی سگ‌ها و حیوانات خانگی اشاره کرده بود، نوشت:

ماسکت را بردار…

تحلیلی قیمت شیبا ۱۶ مرداد ۱۴۰۳

تحلیلی قیمت شیبا ۱۶ مرداد ۱۴۰۳

بسیاری از مفسران هیجان‌زده، این جمله را اشاره‌ای به مجموعه حضورهای اخیر شیتوشی کوساما در رویدادهای مختلف می‌دانند. کوساما هنگام بازدید از چندین رویداد بزرگ بلاکچینی در سراسر جهان، در میان جامعه کریپتو حاضر شد، اما چهره واقعی خود را با ماسک پنهان کرده بود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT