صرافی Crypto.com

حمایت صرافی Crypto.com از اوکراین

صرافی Crypto.com قصد دارد از زمان تبلیغات خود، در نود و چهارمین دوره جوایز اسکار در روز یکشنبه برای پخش یک برنامه تلویزیونی، در مورد بحران انسانی در اوکراین استفاده کند.

حمایت صرافی Crypto.com از اوکراین

کریس مارشالک(Kris Marszalek)، مدیرعامل Crypto.com در اطلاعیه‌ای در روز چهارشنبه گفت که این صرافی با کمیته بین‌المللی صلیب سرخ یا ICRC برای راه‌اندازی کمپینی با هدف کمک به کسانی که در شرایط جنگ‌زده در اوکراین رنج می‌برند، همکاری کرده است. مدیر عامل مشخص نکرد که این کمپین شامل چه مواردی می شود، اما این پلتفرم قبلاً اجازه داده کمک های مالی در قالب ارزهای دیجیتال، فیات و خرید توکن غیرقابل تعویض به شبکه بشردوستانه صلیب سرخ هلال احمر انجام شود. این صرافی تا 31 مارس(11 فروردین 1401) تا 1 میلیون دلار کمک مالی خواهد داشت.
مارشالک گفت: «بحران انسانی ناشی از درگیری در اوکراین همچنان در حال تشدید است و من معتقدم این مسئولیت ماست که از نیازمندان حمایت کنیم. در طول این فاجعه، کل جامعه ارزهای دیجیتال گرد هم آمده‌اند تا به دنیا نشان دهیم که ما که هستیم»

طبق گزارش کمیته بین‌المللی صلیب سرخ، بیش از 3.6 میلیون نفر تا 24 مارس(4 فروردین 1401) که یک ماه از حمله نیروهای نظامی روسیه به این کشور می‌گذرد، اوکراین را ترک کرده اند.

جزییات هک شدن Crypto.com

حماسه نقض امنیت Crypto.com با بیانیه ای رسمی از صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در سنگاپور پس از توقف برداشت ها و شناسایی “فعالیت های مشکوک” در حساب های کاربران شفاف می شود.

در بیانیه ای در روز پنجشنبه، Crypto.com فاش کرد که 4,836.26 اتریوم، 443.93 بیت کوین و تقریباً 66200 دلار آمریکا بدون اجازه از حساب های مشتریان برداشت شده است. زیان کلی در حال حاضر بر اساس ارزش فعلی بازار حدود 33.8 میلیون دلار ارزش دارد.

به دنبال یک نقض امنیتی، چندین کاربر Crypto.com شکایت هایی مبنی بر دزدیده شدن پول خود داشته اند. با این حال، پاسخ های قبلی این شرکت نتوانسته بود نگرانی ها را برطرف کند.

در 17 ژانویه 2022، حدود ساعت 12:46 بامداد UTC، سیستم‌های نظارت بر ریسک Crypto.com “فعالیت غیرمجاز در تعداد کمی از حساب‌های کاربری” را شناسایی کردند که در آن تراکنش‌ها بدون وارد کردن کنترل احراز هویت 2FA توسط کاربر انجام شده است.

منبع: cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT