اولین مجموعه NFT ای بی

راه اندازی اولین مجموعه NFT ای بی

زمان مطالعه 2 دقیقه

این هفته، eBay اعلام کرد که اولین مجموعه NFT خود را راه اندازی می کند. این توکن غیر قابل تعویض با مشارکت پلتفرم web3، یعنی OneOf راه اندازی خواهد شد. خبر راه اندازی اولین مجموعه NFT ای بی بسیار مهم است.

OneOf، یک پلتفرم توکن غیرقابل تعویض است که نوآوری جدیدی را در دنیای ورزش و موسیقی با خود به همراه می آورد. برای راه اندازی یک مجموعه NFT، نام آن را در پلتفرم خود ” Genesis ” گذاشت.

این مجموعه NFTجدید “Genesis” دارای نسخه های سه بعدی و انیمیشن سازی شده ی بسیاری از ورزشکاران سرشناسی است که در چند سال گذشته بر روی کاورهای Sports Illustrated نمایش داده شده اند.

دلیلی که eBay تصمیم گرفت این مورد را مطرح کند، مستقیماً به افزایش بازار کالاهای کلکسیونی مرتبط است، که در نتیجه منجر به اولین مشارکت Ebay در فضای NFT شد.

مجموعه ی NFT eBay از Wayne Gretzky الهام گرفته است

این اولین مجموعه NFT که در دسترس قرار گرفته است، بازیکن کانادایی هاکی یعنی Wayne Gretzky را به تصویر می کشد.

اینNFT ها 10 دلار قیمت دارند و حاوی یک انیمیشن سه بعدی از Gretzky هستند، جدای از این، eBay همچنین قصد دارد مجموعه ‌های اضافی دیگری را که عمدتاً به ورزشکاران و ورزش‌ مربوط می شود را حذف کند.

اولین مجموعه NFT ای بی

اولین مجموعه NFT ای بی

این مجموعه قرار است شامل 13 مجموعه دیجیتال با نسخه محدود به صورت NFT های سطح سبز، طلایی، پلاتینیوم و الماسی باشد.

در مجموع 299 نسخه برای هر یک از این NFT ها در سطح سبز، 199 نسخه برای سطح طلایی، 99 نسخه برای سطح پلاتینیوم و در نهایت 15 نسخه برای سطح الماس وجود دارد.

Dawn Block، معاون بخش آیتم های کلکسیونی، الکترونیکی ها و مربوط به خانه در eBay بیان کرد که،

NFT ها و فناوری بلاکچین در حال متحول کردن دنیای کالاهای کلکسیونی هستند و به طور روز افزونی به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری برای علاقه مندان در نظر گرفته می شوند، و از طریق مشارکت ما با OneOf، eBay اکنون NFT های مطلوب و مناسب را برای نسل جدیدی از کلکسیونرها از هر جایی قابل دسترس تر می کند.

درست زمانی که این مجموعه NFT راه اندازی شد، تمام NFT ها در سطوح طلایی، پلاتینیوم و الماسی فروخته شدند.

شبکه NFT Ebay توسط Polygon پشتیبانی می شود

این مجموعه Non Fungible Token بر روی زنجیره جانبی اتریوم یعنی Polygon به همراه یک مشارکت اعلام شده با پلتفرم NFT ورزشی به نام OneOf همانطور که در بالا گفته شد، راه اندازی شد.

شبکه Polygon اغلب بهترین انتخاب برای پروژه های Non-Fungible Token و DeFi است. این به این دلیل است که Polygon، که یک راه حل لایه 2 برای مقیاس بندی Ethereum است به خاطر تراکنش های با فرکانس بالا و با ارزش پایینش شناخته شده است.

اگرچه Polygon مزایای زیادی را ارائه می دهد، با این حال OneOf به دلیل راه اندازی این Non Fungible Tokens در Polygon با انتقاداتی مواجه شده است. ظاهراً بلاکچین Tezos ارجحیت بیشتری داشت.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT